جی کی رولینگ و افشای حقیقتی دیگر اینبار درباره هاگرید

جی کی رولینگ نویسنده هری پاتر درباره هاگرید از حقیقتی دیگر پرده برداشت.

مدت زمان زیادی است که کتابهای هری پاتر عرضه شده اند و فیلم های این فرانچایز هم به معرض اکران در آمده است. اما هنوز هم سوال های بسیاری در دنیای جادویی هری پاتر باقی مانده که طرفداران مایل به رسیدن جواب آنها میباشند. به تازگی یکی از پاتر-هد ها از جی کی رولینگ راجب سپر مدافع هاگرید سوال پرسیده است. لازم به توضیح است سپر مدافع ترجمه ورد جادویی “Patronos” میباشد.

اگر از طرفداران فرانچایز هری پاتر باشید، حتما میدانید سپر مدافع چه وردی است. وردی که با فکر کردن به یک اتفاق یا خاطره خوب توسط جادوگر ایجاد میشود و معمولا به شکل یک حیوان است. جی کی رولینگ در جواب این سوال که سپر مدافع هاگرید به شکل کدام حیوان است ، اینطور جواب داد که :

هاگرید بیچاره نمیتواند سپر مدافع ایجاد کند.

همانطور که در بالا گفتیم اگر طرفدار هری پاتر باشید احتمالا جواب این سوال را میدانید. هاگرید موفق نشد تا تحصیل خود در هاگوارتز را به پایان برساند و از مدرسه اخراج شد.

درست است که هاگرید درسش را در هاگوارتز به پایان نرساند ، اما شاید  اجرای ورد سپر مدافع کلا برایش غیر ممکن باشد. او کسی بود که مادرش در کودکی ولش کرده بود و پدرش هم مرده بود. در عین حال به خاطر جرمی که مرتکب نشده بود از مدرسه ای که همه چیزش بود اخراج شده بود. و نمیتوانست ثابت کند تمام این پاپوش بابت اخراجش زیر سر تام ریدل بوده. پس شاید هاگرید اصلا آن میزان مورد نیاز شادی جهت ایجاد سپر مدافع را نداشته باشد. درست است که راجب دنیای جادویی و عجیب غریب هری پاتر حرف میزنیم. اما گاهی اوقات همین دنیای فانتزی باور کردنی با تمام اتفاقات غیر منتظره اش ، حاوی مقداری منطق هم میشود.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *