حضور امیلی بلانت در فیلم Opprenheimer

حضور امیلی بلانت در فیلم Opprenheimer

به گزارش هالیوود ریپورتر امیلی بلانت در فیلم “Opprenheimer” به کارگردانی کریستوفر نولان ایفای نقش خواهد کرد، وی در این فیلم بار دیگر با کیلین مورفی هم بازی‌ خواهد شد. این فیلم روایتگر زندگی جی. رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان و پدر بمب اتم است.  فیلم “Oppenheimer”  اولین پروژه‌ای است که بلانت در آن با نولان همکاری می‌کند. نولان برای همکاری دوباره با بازیگرهای قبلی فیلم‌های خود چون کریستین بیل و مورفی شهرت دارد. اولین همکاری مورفی و نولان به فیلم “بتمن آغاز می‌کند” در سال ۲۰۰۵ بر می‌گردد.

از نقش‌آفرینی‌های اخیر امیلی بلانت می‌توان به بازی در فیلم “یک مکان ساکت: بخش ۲” و فیلم “گشت و گذار در جنگل” اشاره کرد. فیلم اوپنهایمر توسط نولان نوشته و کارگردانی خواهد شد. نولان، اما توماس و چارلز روون از استودیوی اطلس اینترتینمنت تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده دارند. این فیلم با اقتباس از کتاب تحسین شده “پرومته آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر” از کای برد و نویسنده فقید مارتین جی. شروین در حال ساخت است. این کتاب در سال ۲۰۰۶ توانست جایزه پولیتزر را ازان خود کند.

حضور امیلی بلانت در فیلم Opprenheimer

 

تولید پروژه “Oppenheimer” از اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد و فیلم توسط دوربین‌های ۶۵ میلی‌متری و آیکس با بالاترین کیفیت فیلم‌برداری خواهد شد. عوامل تولید فیلم “تنت” از جمله هویته ون هویتما به عنوان فیلم‌بردار، جنیفر لیم به عنوان تدوین‌گر و لودویگ گورانسون به عنوان آهنگساز (تنت، مندلورین) بار دیگر با نولان در ساخت این فیلم مشارکت دارند.

این فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئیه سال ۲۰۲۳ به مرحله اکران برسد.

 منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *