حضور تاد فیلیپس در نوشتن فیلنامه تاد فیلیپس Joker 2

جمعه 7 خرداد , 1400

طبق اطلاعات فاش شده، تاد فیلیپس برای همکاری در نوشتن فیلمنامه فیلم Joker 2 قراردادی با برادران وارنر امضا کرده است.

حضور تاد فیلیپس در نوشتن فیلنامه تاد فیلیپس Joker 2

فیلم Joker (جوکر) در پاییز ۲۰۱۹ روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نقدهای متوسطی را دریافت کرده بود، اما در گیشه عملکرد درخشانی داشت و از آن زمان اخبار زیادی در مورد ساخت دنباله این فیلم شنیده می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است احتمال ساخت فیلم Joker 2 افزایش یافته باشد. به‌تازگی هالیوودریپورتر در مقاله جدیدش به این موضوع اشاره کرده که تاد فیلیپس برای همکاری در نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Joker قرارداد امضا کرده است.

این مقاله در ارتباط با وکلای برجسته هالیوود منتشر شده و در بخشی از آن این قرارداد فاش شده است. اگرچه فیلیپس برای نوشتن فیلمنامه فیلم Joker 2 بازگشته، اما مانند قسمت اول او ظاهرا تنها نویسنده یا حتی نویسنده اصلی فیلمنامه نیست. در قسمت اول فیلم جوکر، اسکات سیلور به فیلیپس در نوشتن فیلمنامه کمک کرده بود و شاید شاهد بازگشت او برای دنباله این فیلم نیز باشیم. همچنین شایعاتی مبنی‌بر حضور واکین فینیکس در تیم نویسندگان فیلم جوکر ۲ شنیده می‌شود که این موضوع هم فعلا توسط منبع موثقی تایید یا تکذیب نشده است.

همچنین در این گزارش به احتمال بازگشت فیلیپس برای کارگردانی فیلم Joker 2 اشاره‌ای نشده، اما قابل انتظار است که او برای کارگردانی این فیلم نیز بازگردد. علاوه‌براین، مدتی پیش هالیوودریپورتر خبر داد که برادران وارنر همچنان به‌دنبال ساخت دنباله فیلم Joker است، اما هنوز تصمیم قطعی در این‌باره گرفته نشده است. در هر حال برادران وارنر هنوز واکنش رسمی به این خبر نشان نداده و باید منتظر اعلام رسمی سازندگان فیلم در این رابطه باشیم.

منبع: gamesradar

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *