حضور تام هاردی در فیلم ماتریکس 4

حضور تام هاردی در فیلم ماتریکس ۴

ماتریکس ۴ (The Matrix Resurrections) یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که تام هاردی (Tom Hardy) نیز در آن حضور کوتاهی خواهد داشت. ماتریکس ۴ و Venom: Let There Be Carnage در سال ۲۰۲۰ به صورت همزمان در سانفرانسیسکو فیلم‌برداری می‌شدند. این موضوع منجر به یک کراس‌اوور غیرمنتظره و غیررسمی شد و هلیکوپترهای از Matrix 4 در ورژن نهایی Venom 2 قرار گرفتند. بنابر گزارش سایت کلایدر، ممکن است با یک کراس‌اوور دیگر نیز طرف باشیم و تام هاردی حضور کوتاهی در The Matrix Resurrections داشته باشد.

جسیکا هنویک (Jessica Henwick)، بازیگر فیلم ماتریکس، در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که تام هاردی یک بار به ملاقات آن‌ها در صحنه فیلم‌برداری آمده بود و در پشت صحنه یکی از سکانس‌ها دیده می‌شود.

همزمان با فیلم Venom 2 در سانفرانسیسکو مشغول فیلم‌برداری بودیم و من با تام هاردی ملاقات کردم. من و تام هاردی در پس‌زمینه یکی از صحنه‌ها در حال دویدن هستیم. خیلی کنجکاو هستم که ببینم آیا از این سکانس در ورژن نهایی فیلم استفاده شده یا نه.

جدا از حضور کوتاه در فیلم The Matrix Resurrections، خیلی از طرفداران باور دارند که تام هاردی را در یک فیلم مورد انتظار دیگر ملاقات می‌کنند. Spiderman: No Way Home به زودی اکران می‌شود و از آنجایی که ونوم وارد دنیای سینمایی مارول شده است، انتظار می‌رود که در فیلم جدید مرد عنکبوتی، ونوم و تام هاردی را ببینیم.

حضور تام هاردی در فیلم ماتریکس 4

 

در ماتریکس ۴ ما شاهد بازگشت کیانو ریوز، کری-آن ماس (Carrie-Ann Moss)، جیدا پینکت اسمیت (Jada Pinkett-Smith) در نقش نیوبی و دنیل برنهارد (Daniel Bernhardt) در نقش مامور جانسون هستیم ولی خبری از لانرس فیشبورن نیست و در عوض یحیی عبدالمتین (Yahya Abdul-Mateen II) نقش جوانی‌های مورفیوس را بازی می‌کند. دیگر بازیگران این فیلم نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris)، پریانکا چوپرا (Priyanka Chopra) و کریستینا ریچی (Christina Ricci) هستند. شما می‌توانید آخرین تریلر فیلم را از اینجا تماشا کنید.

فیلم The Matrix Resurrections در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) در سینماها اکران خواهد شد و به صورت همزمان در سرویس HBO MAX نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *