خبری از دنباله فیلم Eternals نخواهد بود

خبری از دنباله فیلم Eternals نخواهد بود

نیت مور معاون تولید و توسعه استودیو مارول تایید کرد که فیلم Eternals یک عنوان مستقل است و منتظر دنباله آن نباشید. مور در پاسخ به نشریه The Toronto Sun درباره دنباله‌های احتمالی فیلم گفت:

وجود آن ضروری نیست. کاملا مشخص است که ما ایده‌هایی برای ادامه آن داریم اما قانونی وجود ندارد که سه فیلم از آن ساخته شود. اگر فقط Eternals را تماشا کنید، می‌توانید از آن لذت ببرید و آن را درک کنید و همین کافیست.

فیلم Eternals به کارگردانی کلوئی ژائو که برای فیلم Nomdland جایزه اسکار را دریافت کرد، داستان گروهی از بیگانگان باستانی را دنبال می‌کند که هزاران سال به صورت مخفیانه روی زمین زندگی می‌کنند و مسئول محافظت از انسان‌ها در برابر تهدید تازه معرفی شده‌ای به نام The Deviants هستند.

 

خبری از دنباله فیلم Eternals نخواهد بود

 

این تهیه کننده در ادامه افزود:

ما قطعا ایده‌هایی داریم که در ادامه چگونه فیلم خود را ادامه دهیم؛ اما این فیلم با ۱۰ شخصیت و Black Knight و Celestials و Deviants برای ما کافی بود.

در این فیلم، کیت هرینگتون نقش Black Knight و ریچارد مدن، جما چان، آنجلینا جولی و سلما هایک از جمله بازیگرانی هستند که در نقش Eternals یا جاودانگان ظاهر می‌شود.

فیلم Eternals در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) وارد سینماها خواهد شد. با این وجود منتقدان استقبال بسیار بدی از فیلم کرده‌اند و به بدترین فیلم مارول از نظر منتقدان در راتن تومیتوز تبدیل شده است. تاکنون در متاکریتیک با نقد ۴۲ منتقد امتیاز ۵۴ و در راتن تومیتوز ۱۶۶ منتقد امتیاز ۵.۸ از ۱۰ را داده‌اند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *