داستان فیلم Batman به جنبه های تاریک بتمن اشاره می کند

داستان فیلم Batman به جنبه های تاریک بتمن اشاره می کند

خلاصه جدیدی از داستان فیلم بتمن (The Batman) منتشر شده است که جنبه‌های تاریک‌تری از شوالیه تاریکی نسبت به چیزی که تاکنون وجود داشته را نشان می‌دهد.

در این خلاصه داستان جدید آمده است:

The Batman یک فیلم هیجان‌انگیز و اکشن است که داستان بتمن را در سال‌های اولیه زندگی‌اش به تصویر می‌کشد. او در تلاش برای ایجاد تعادل بین خشم و عدالت است و به صورت همزمان در حال بررسی یک راز نگران‌کننده است که گاتهام را به وحشت انداخته. رابرت پتینسون تصویری خام و با حرارت از شخصیت بتمن را در قالب یک قهرمان ناامید و درمانده ارائه می‌کند که متوجه است خشم او اگر لبریز شود، شخصیت بهتری نسبت به قاتل زنجیره‌ای بی‌رحمی که در حال دنبال کردن او است، نخواهد بود.

 

داستان فیلم Batman به جنبه های تاریک بتمن اشاره می کند

به نظر می‌رسد خام، با حرارت و ناامید ویژگی‌های برجسته بتمن «مت ریوز» است که تمام آن‌ها به شخصیت بروس وین شاره دارند. جدیدترین تریلر فیلم The Batman موارد بسیار زیادی برای ارائه داشت و به صورت کلی شوق و هیجان طرفداران را تا میزان زیادی افزایش داد. ریدلر داستان با بازی «پل دینو» بسیاری از ما را یاد Zodiac از فینچر می‌اندازد و دنیای گاتهام و شخصیت‌های آن از جمله پنگوئن با بازی «کالین فارل» بسیر جذاب ظاهر شده‌اند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *