داستان فیلم The Devil Made Me Do It بسیار تاریک خواهد بود

دوشنبه 20 اردیبهشت , 1400

«مایکل چاوز» کارگردان فیلم The Conjuring 3 با عنوان The Devil Made Me Do It می‌گوید این فیلم داستان بسیار تاریکی خواهد داشت و به نظر می‌رسد نظر او اغراق‌آمیز نیست و با یک فیلم به شدت تاریک مواجه خواهیم شد.

داستان فیلم The Devil Made Me Do It بسیار تاریک خواهد بود

«پاتریک ویلسون» و «ورا فارمیگا» یک بار دیگر قرار است نقش اد و لورین وارن، محققان حوزه ماورالطبیعه را در فیلم جدید The Conjuring ایفا کنند. اولین فیلم این مجموعه در سال ۲۰۱۳ اکران شد و از همان زمان با توجه به اینکه سینمای مدرن تقریبا اثر ترسناک قابل توجهی ندارد مورد استقبال بسیار خوب بینندگان قرار گرفته و باعث شد فیلم‌های دیگری از جمله Annabelle و The Nun ساخته شوند. آخرین باری که این دو شخصیت مرموز با داستان‌های خود طرفداران سینما را هیجان‌زده کردند به سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد و حالا به نظر می‌رسد فیلم سوم این مجموعه با نام The Devil Made Me Do It قرار است تابستان امسال یک بار دیگر ترس را به بینندگان القا کند.

فیلم The Conjuring 3 داستان «آرن جانسون» که پس از تسخیر توسط نیروهای شیطانی مرتکب قتل شده را بازگو می‌کند و وارن‌ها یک بار دیگر وقایع ماورا‌الطبیعه و تسخیر او را بررسی خواهند کرد. در حالی که تایید نظرات چاوز نیاز به صبر و اکران فیلم دارد اما نگاهی اجمالی به تریلر ارائه شده از فیلم می‌تواند نظرات او را تایید کند. علاوه بر شور و وحشت تریلر، به نظر می‌رسد The Devil Made Me Do It قصد دارد به فیلم‌ بزرگی همچون The Exorcist (جنگیر) که می‌توان گفت یکی از تاریک‌ترین و سرشناس‌ترین فیلم‌های ترسناک تمام ادوار سینما است ادای دین کند. فیلم The Conjuring 3 مطمئنا با عناصر مذهبی و موضوعات مربوط به تسخیر خود سعی دارد از عناصر آن فیلم الگوبرداری کند.

منبع:screenrant

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *