داوین جانسون تمایلی به حضور در Fast 10 ندارد

داوین جانسون تمایلی به حضور در Fast 10 ندارد

همزمان با خبر ساخته شدن فیلم سریع و خشن ۱۰ (Fast & Furious 10) بسیاری منتظر بازگشت دواین جانسون به قسمت جدید بودند که گویا این کار هرگز شدنی نیست، چراکه وی به تازگی طی مصاحبه‌ای به طور عمومی بازگشتش را به دهمین قسمت از سری فیلم‌های سریع و خشن و خصوصا دعوت وین دیزل را رد کرده است.

اگر از طرفداران این فرانچایز اکشن باشید، قطعا اتفاقات اخیر را به‌یاد دارید، زمانی که دواین جانسون پس از درگیری با وین دیزل، به طور کامل از سری سریع و خشن جدا شد و پس از آن وین دیزل به طور عمومی پستی در فضای مجازی منتشر کرد و خواهان بازگشت او به سریع و خشن ۱۰ شد. بازیگر فیلم بلک ادم (راک) این درخواست را نپذیرفت و حال به نظر می‌رسد حتی از آن انتقاد هم کرده است.

 

داوین جانسون تمایلی به حضور در Fast 10 ندارد

 

اختلاف این دو بازیگر به سال ۲۰۱۷ و فیلم Fate of the Furious برمی‌گردد که در نهایت دواین جانسون‌ آن فیلم را ترک کرد و اسپین‌آف خود را با حضور جیسون استاتهام به نام هابز و شاو شروع کرد. اکنون در صحبت‌های اخیر خود، جانسون به طور عمومی اعلام کرده که هیچ احتمالی برای بازگشت لوک هابز و دیدار مجدد او با دومنیک تورتو وجود ندارد. جانسون طی یک مصاحبه مفصل درباره حرفه‌ شغلی‌اش در سال ۲۰۲۱ CNN گفت:

من مستقیما به دیزل گفتم که به این فرانچایز برنمی‌گردم. من قاطع و درعین حال صمیمانه حرف‌هایم را بیان کردم و گفتم که همیشه از بازیگران و موفقیت فرانچایز حمایت می‌کنم، اما شانسی برای بازگشت وجود ندارد. وین دیزل در پست عمومی اخیر خود فرزندانش و موضوع فوت پل واکر را به میان آورد که من آن را نپسندیدم. جدای از این، ما ماه‌ها پیش در این باره صحبت کرده بودیم و به درک روشنی از آن رسیدیم.

با این حال دواین جانسون از کل فرانچایز سریع و خشمگین ناامید نیست، زیرا او همچنین برای همبازی‌های سابقش و دیگر دست اندرکاران آرزوی موفقیت کرد تا داستان خود را به پایان برسانند. وی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:

هدف من در تمام این مدت این بود که سفر شگفت‌انگیز خود را با این فرانچایز باورنکردنی با سپاس و لطف به پایان برسانم. مایه تاسف است که این گفتگوی عمومی آب را گل آلود کرده است. صرف نظر از این، من به دنیای سریع و خشن و توانایی آن در ارائه مداوم داستان برای مخاطبان اطمینان دارم… من واقعا برای همبازی‌های سابقم و اعضای دیگر آرزوی موفقیت در قسمت بعدی دارم. قبلا اعلام شده بود که اکران فیلم Fast & Furious 10 یک‌ ماه عقب افتاده و قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود و  فرانچایز Fast & Furious با فیلم یازدهم به پایان خواهد رسید.

 

منبع

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *