در دنباله فیلم Dune شخصیتی زنده خواهد شد

در دنباله فیلم Dune شخصیتی زنده خواهد شد

چند ماه از اکران Dune گذشته و از همین حالا سازندگان فیلم و کمپانی برادران وارنر کار روی دنباله آن را آغاز کرده‌اند. فیلم جدید دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) مورد تحسین خیلی‌ها قرار گرفته و حتی نامزد دریافت بهترین فیلم سینمایی گلدن گلوب شده است. اکنون جو واکر (Joe Walker)، تدوینگر فیلم، در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده است که در فیلم Dune 2 احتمالا شاهد بازگشت یکی از شخصیت‌هایی خواهیم بود که در فیلم اول کشته شده بود.

دانکن با بازی جیسون موموآ یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های فیلم اول بود که برای محافظت از شخصیت اصلی داستان کشته می‌شود. بنابر گزارش سایت گیم رنت، جو واکر در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که داستان شخصیت دانکن می‌تواند در Dune 2 ادامه داشته باشد.

یک چیز واقعاً جالب در مورد کتاب فرانک هربرت، بازگشت یک سری از شخصیت‌ها است، اما نه لزوماً به همان شکلی که در ابتدا داشتند. کسانی که کتاب‌ها را خوانده باشند، می‌دانند که مثلاً دانکن دوباره ظاهر می‌شود و داستان او به پایان نرسیده است.

شخصیت دانکن در هر شش کتاب اصلی فرانک هربرت حضور دارد. اولین بازگشت او از مرگ در Dune Messiah اتفاق می‌افتد، زمانی که نژادی به نام Bene Tleilax، دانکن را کلون کرده و به عنوان هدیه به پل می‌دهند. از آنجایی که دنی ویلنوو قصد دارد به کتاب‌های اصلی وفادار باشد، پس کار جیسون موموآ با این فرانچایز هنوز به اتمام نرسیده است.

از آنجایی که استودیو تصمیم گرفته کتاب اول Dune را به دو فیلم تبدیل کند، احتمالا این دنباله نمی‌تواند به جریانات کتاب Dune Messiah بپردازد. همچنین برادران وارنر تاریخ دقیق آغاز فیلمبرداری قسمت دوم را ۱۸ جولای ۲۰۲۲ (۲۷ تیر ۱۴۰۱) اعلام کرده است. Dune 2 قصد دارد بیشتر روی داستان چانی (با بازی زندیا) تمرکز کند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *