دست جدید باکی بارنز در جنگ بینهایت

“آنتونی روسو” کارگردان جنگ بینهایت گفت که شاید دست جدید باکی ممکن است مجهز به تکنولوژی “واکاندایی” باشد.

زمانی که “هایدرا” در سال ۱۹۴۰ باکی را دستگیر کرد,چندین سال طول کشید تا او را به عنوان تروریست اصلی خود معرفی کنند.آنها با استفاده از آزمایشات سایبرنتیک دست مصدوم باکی را جایگزین کردند. به او دستی قدرت من و سایبرگ دادند و از جهت های دیگر نیز او را تقویت کردند.

در قسمت دوم فیلم “کاپیتان آمریکا” دیدیم که “تونی استارک” دست او را نابود کرد.البته که این اتفاق هرگز دور از ذهن نبود.اما حالا با انتشار تریلر جنگ بینهایت طرفداران مارول با دیدن دست جدید باکی سورپرایز شدند.

آنتونی روسو در مورد این موضوع میگوید :‌

“همه کسانی که “کاپیتان آمریکا :‌ جنگ داخلی” را دیدند,میدانند که باکی توسط “تی چالا” به “واکاندا” برده شده و حتما میدانید که حالا بعد از مدتی تقریبا طولانی در این فیلم به سراغ او میرویم.پس اگر تغییری روی دست او ایجاد شده باشد باید در واکاندا به دنبال این موضوع باشیم.

در دنیای سینمایی مارول فلزی تحت عنوان “وایبرونیوم” وجود دارد که از سخت ترین فلزهای جهان است.فقط آدامانتیوم از وایبرونیوم قوی تر است.سپر کاپیتان آمریکا از این جنس است و به دلیل درک منطق مغناطیسی این فلز سپر پس از پرتاب به سمت او بر میگردد. اگر دست باکی از این جنس بود “آیرون من “ به این زودی ها قادر نبود آن را نابود کند. با توجه به قدرت وحشتناک “تانوث” در جنگ بینهایت هر کدام از انتقامجویان نیاز به پیشرفت سلاح و وسایل خود دارند.

شایعات حاکی از آن است که در صورت کشته شدن کاپیتان آمریکا در جنگ بینهایت باکی احتمالا نفر بعدی خواهد بود که لباس این شخصیت را خواهد پوشید.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *