دنباله فیلم Mortal Kombat ساخته می شود

دنباله فیلم Mortal Kombat ساخته می شود

دنباله فیلم مورتال کمبت که سال گذشته پخش شده بود، ظاهرا هم اکنون توسط «نیو لاین سینما» در دست ساخت است. موفقیت Mortal Kombat از نظر فروش، ظاهرا باعث شده تا دنباله آن نیز ساخته شود و نیو لاین سینما، استودیو فیلمسازی متعلق به برادران وارنر، «جرمی اسلیتر» نویسنده Fantastic 4 و سریال Moon Knight را برای نوشتن فیلمنامه فیلم مورتال کمبت ۲ استخدام کرده است.

نسخه اول این فیلم سال گذشته توسط «سایمون مک‌کوید» ساخته شد که اولین تجربه کارگردانی او محسوب می‌شود و «جیمز وان» (آکوامن) به همراه «تاد گارنر» (Into the Storm) تهیه‌کنندگان آن بودند. فیلم در ماه آوریل منتشر شد و در همان زمان، در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفته بود. همچنین در گذشته، شایعات مبنی بر ساخت یک سه‌گانه برای آن منتشر شده بود.

 

دنباله فیلم Mortal Kombat ساخته می شود

 

 

همچنین این فیلم به صورت همزمان در سینماها و HBO Max منتشر شد و طبق گزارش‌های یکی از برترین عناوین این سرویس پخش تا به امروز بوده است. از جمله فیلم‌های دیگری که هم اکنون بر اساس بازی‌های ویدیویی در حال ساخت هستند می‌توان به Uncarted با بازی «تام هالند» و «مارک والبرگ» اشاره کرد که در ماه فوریه اکران خواهد شد. علاوه بر این در ماه آوریل فیلم Sonic the Hedgehog 2 با حضور «جیم کری» و «ادریس البا» اکران خواهد شد. در نهایت، انیمیشن سینمایی سوپر ماریو نیز در حال ساخت است و «کریس پرت» نقش سوپرماریو را ایفا خواهد کرد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *