دومین تریلر قسمت جدید مرد عنکبوتی، هفته آینده منتشر می‌شود

این روزها با اکران قسمت جدید انتقام‌جویان(آخر بازی) و همچنین قسمت‌های جدید سریال بازی تاج و تخت، حسابی فضای سینمایی در سراسر دنیا داغ شده است. در همین حین احتمالا از تریلر فیلم جدید مرد عنکبوتی با عنوان “دور از خانه” نیز در هفته آینده رونمایی می‌شود.

بر اساس گزارش جدید  Trailer-Track، جدیدترین تریلر فیلم مرد عنکبوتی (Far From Home) طبقه بندی شده است. اما شایعات ادعا می کنند که این تریلر تا اوایل هفته آینده رونمایی می‌شود. شایعات اضافه میکنند این تریلر احتمالا هم زمان با تریلر فیلم Pokémon: Detective Pikachu پخش خواهد شد.

وقتی اولین تریلر Far From Home منتشر شد، بسیاری از طرفداران بسیار خوشحال شدند که دوباره پیتر پارکر و نیک فوری را زنده می‌دیدند. چون آنها توسط Thanos در فیلم Avengers: Infinity War ناپدید شده بودند. خیلی از افراد معتقدند این تریلر باعث اسپویل شدن فیلم Avengers: Endgame شده بود. اما در نهایت پیتر پارکر و نیک فوری به صحنه باز خواهند گشت.

تریلر اسپایدر من

هم اکنون بهترین زمان برای پخش تریلر جدی اسپایدر من است!

اکنون که تماشاگران یک هفته برای تماشای قسمت جدید  Avengers: Endgame وقت داشته اند (و با توجه به آن که این فیلم احتمالا بیش از یک میلیارد دلار درآمد داشته است)، اکنون بهترین زمان برای انتشار یک تریلر است که کمی بیشتر درباره جدیدترین فیلم «مرد عنکبوتی» به مخاطبان اطلاعات دهد. علاوه بر این، این تریلر جدید با کمک فیلم Avengers: Endgame می تواند یک مقدمه در مورد ادامه کار تیم ابرقهرمانان مارول به طرفداران این دنیای هیجان انگیز بدهد.

هرچند که ممکن است، بر خلاف شایعاتی که منتشر شده است این تریلر طبقه بندی شده باشد، که بدین معنی است که موضوع آن تنها بعد از پخش مشخص خواهد شد.

مراسم افتتاحیه فیلم Spider-Man: Far From Home به کارگردانی Jon Watts در دوم ژوئیه ۲۰۱۹ خواهد بود. ستارگانی که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند شامل: Tom Holland، Samuel L. Jackson، Zendaya، Cobie Smulders، Jon Favreau، JB Smoove، Jacob Batalon و Martin Starr با Marisa Tomei و Jake Gyllenhaal خواهند بود.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *