دو فیلم جدید مارول سال ۲۰۲۴ اکران می شود

دوشنبه 22 شهریور , 1400

دیزنی تقویم اکران فیلم‌های خود را بروز کرد و علاوه بر تاریخ اکران برخی فیلم‌ها مانند The Little Mermaid زمان اکران دو فیلم معرفی نشده مارول را نیز اعلام کرد.

دو فیلم جدید مارول سال 2024 اکران می شود

تاریخ‌های اعلام شده از سوی دیزنی ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) و ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) هستند که با این وجود استودیو سینمایی مارول در سال ۲۰۲۴ چهار فیلم اکران خواهد کرد. در حال حاضر دقیقا مشخص نیست که مارول در این تاریخ‌ها چه فیلم‌هایی را اکران خواهد کرد، زیرا آخرین فیلم مشخص شده‌ای که از این استودیو پخش خواهد شد Guardians of the Galaxy Vol. 3 است که در تاریخ ۵ مه ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.

همچنین با انتشار این خبر، به نظر می‌رسد استودیو مارول از ژوئیه ۲۰۲۳ تا نوامبر ۲۰۲۴ هفت فیلم منتشر می‌کند که هنوز به مرحله معرفی نرسیده‌اند. هم اکنون فیلم‌هایی مانند Captain America 4، Blade، Fantastic Four و عناوین زیاد دیگری در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارند، با این وجود می‌توان احتمال عرضه آن‌ها را در یکی از این تاریخ‌ها داشت. با این وجود همچنان باید منتظر ارائه اطلاعات رسمی بیشتری از سوی دیزنی و مارول باشیم.

دیزنی همچنین اعلام کرد که فیلم لایو اکشن The Little Mermaid که توسط «راب مارشال» ساخته می‌شود و بازیگرانی از جمله هالی بری، خاویر باردم و آکوافینا در آن حضور دارند، ۵ خرداد ۱۴۰۲ اکران خواهد شد. از طرفی دیگر انیمیشن Bob’s Burgers که بر اساس سریال انیمیشنی با همین نام ساخته شده در ۶ خرداد ۱۴۰۱ به مرحله پخش می‌رسد و فیلم بدون عنوان «دیوید او. راسل» ۱۳ آبان ۱۴۰۱ راهی سینماها می‌شود.

استودیو مارول اخیرا فیلم Shang-Chi and the Legends of the Ten Rings را اکران کرده بود که توانست رکورد افتتاحیه در روز کارگر را بشکند و از نظر نمره تماشاگران بالاترین رتبه را در بین فیلم‌های کمیک بوکی تمام دوران داشته باشد.

منبع: کامینگ سون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *