بندیکت کامبریج برای بازی در نقش دکتر استرنج به Spider man 3 پیوست

شنبه 19 مهر , 1399

بندیکت کامبریج به جمع بازیگران فیلم spider man 3 اضافه شده است و قرار است نقش دکتر استرنج را در این فیلم مورد انتظار مارول بازی کند.

دکتر استرنج در spider man 3

هفته گذشته مشخص شد که قرار است در فیلم spider man 3 شاهد نقش الکترو با بازی جیمی فاکس باشیم. این خبر را جیمی فاکس در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تایید کرد و حتی جزئیاتی از آن منتشر کرد. حال به تازگی مشخص شده است که بازیگر و کاراکتری دیگری به این فیلم سینمایی اضافه شده است که به مراتب جذاب‌تر و غافلگیری بیشتری نسبت به الکترو دارد.

طبق گزارش هالیوورد ریپورتر، بندیکت کامبریج، بازیگر نقش دکتر استرنج در دنیای مارول قرار است به جمع بازیگران فیلم Spider Man 3 اضافه شود. با این حال، جزئیات و اطلاعات بیشتری از حضور این شخصیت در این فیلم منتشر شده است.

برخی معتقدند که حضور دکتر استرنج در فیلم جدید مردعنکبوتی، احتمال مولتی ورس بودن آن را افزایش می‌دهد. برخی دیگر معتقد هستند که حضور دکتر استرنج در این فیلم مشابه نقش آیرون من با بازی رابرت داونی در فیلم Spider man Homecoming و نیک فیبوری در فیلم Spider man far from home خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما این خبر می‌‎تواند برای طرفداران اسپایدرمن و دنیای مارول جذاب باشد. همچنین می‌دانیم که تام هالند بجز این فیلم، یک قرارداد دیگر با مارول استودیو دارد و حال معلوم نیست که این قرارداد برای بازی در قسمت دیگر از فیلم Spider Man است و یا شاید شاهد حضور شخصیت مرد عنکبوتی در فیلم شخصیت دیگری باشیم. همچنین گفته شده است مراحل فیلمبردای Spider man 3 از هفته آینده در نیویورک آغاز خواهد شد.

قسمت سوم فیلم اسپایدرمن با بازی تام هالند و کارگردانی جان واتس برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است. تام هالند، جیمی فاکس، زندیا و به تازگی بندیکت کامبریج در نقش دکتر استرنج من جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

منابع: gamesradar

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *