دیزی ریدلی در یک فیلم علمی تخیلی جدید ایفا نقش می کند

دیزی ریدلی در یک فیلم علمی تخیلی جدید ایفا نقش می کند

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی ریدلی، بازیگر نقش ری اسکای‌واکر در سه‌گانه دنباله جنگ ستارگان قرار است در یک فیلم علمی تخیلی جدید بازی کند. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، دیزی ریدلی قرار است در فیلم Mind Fall به ایفای نقش بپردازد. او نقش شخصیتی به‌نام آردیس وارنادو را در این فیلم بازی خواهد کرد و متیو کاسوویتس، کارگردان فیلم The Crimson Rivers وظیفه کارگردانی و گراهام مور، نویسنده فیلم The Imitation Game وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم علمی تخیلی را بر عهده دارند.

اتفاقات فیلم Mind Fall در آینده‌ای نزدیک در لندن جریان دارد که در آن مردم خاطرات خود را حذف و خاطرات دیگران را با پرداخت مبلغی هنگفت جایگزین می‌کنند تا به شخصیت کاملا متفاوتی تبدیل شوند. آردیس یک فروشنده مواد مخدر سطح بالا است که البته او داروی ذهن به مشتریان خودش می‌فروشد. بااین‌حال، آردیس متهم به قتل یکی از مشتریانش می‌شود و زمانی‌که او شروع به حل این پرونده می‌کند، متوجه می‌شود که تمام خاطراتش درواقع متعلق به خودش نیست و به شخص دیگری تعلق دارد.

 

دیزی ریدلی در یک فیلم علمی تخیلی جدید ایفا نقش می کند

 

با اینکه عمده شهرت ریدلی برای بازی در سه‌گانه جنگ ستارگان است، اما او طی این سال‌ها در آثاری دیگری چون فیلم Murder on the Orient Express، فیلم Ophelia، فیلم Peter Rabbit (صداپیشه) و فیلم Chaos Walking نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. ریدلی اخیرا در فیلم The Marsh King’s Daughter جلوی دوربین رفته و قرار است در آثار دیگری چون فیلم Women in the Castle، انیمیشن The Inventor و فیلم The Ice Beneath Her نیز به ایفای نقش بپردازد. ریدلی همچینن اخیرا در بازی Twelve Minutes حضور داشته است.

گراهام مور نیز پیش از این برای نوشتن فیلمنامه فیلم The Imitation Game موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شده بود و اخیرا فیلم The Outfit با بازی زوئی دویچ و دیلن اوبرایان را کارگردانی کرده است. کاسوویتس نیز آثاری چون فیلم La Haine، فیلم The Crimson Rivers، فیلم Gothika، Babylon A.D، فیلم Rebellion و اخیرا سریال The Bureau را کارگردانی کرده است. او همچنین به‌عنوان بازیگر در آثاری مثل فیلم Amélie، فیلم The Fifth Element و فیلم مونیخ نیز به ایفای نقش پرداخته است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *