رابرت آرمایو در جمع بازیگران سریال The Lord of the Rings

چهارشنبه 18 دی , 1398

قبلا در خبری از جدا شدن ویل پولتر از سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ ها) گفتیم، امروز می‌خواهیم از پیوستن رابرت آرمایو به عنوان جایگزین او در این سریال هیجان انگیز بگوییم! رابرت آرمایو کسی است که در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) نقش ند استارک جوان را بازی می‌کرد و حال جدیدترین بازیگری شده که به سریال The Lord of the Rings پیوسته و قرار است در یکی از نقش‌های اصلی را بازی کند.

آن موقع که ویل پورتر هنوز با این پروژه همکاری می‌کرد گفته بودند که نقش او شخصیتی به نام بلدور است. ویل پورتر در ادامه همکاری‌اش با این سریال متوجه شد که برنامه‌هایش با هم تداخل دارند و نمی‌تواند هماهنگی لازم را میان کارهایش ایجاد کند. برای همین از بازی در این سریال انصراف داد.

The Lord of the Rings

حالا با بازیگری روبرو هستیم که او هم سابقه خوبی دارد. آرمایو به جز حضور کوتاهش در دنیای وستروس در فیلم Nocturnal Animals (حیوانات شب زی) و سریال Harley and the Davidsons هم نقش‌آفرینی کرده است. از دیگر کارهای چشمگیر او فیلم The King’s Man (کینگز من)، فیلم Eternal Beauty (زیبای ابدی) و فیلم Behind Her Eyes هستند. او به جز این‌ها در یک قسمت از فصل دوم سریال Mindhunter (شکارچی ‌ذهن) در نقش المر وین هنلی هم بازی کرده است.

بازیگران دیگری که در کنار آرمایو در سریال The Lord of the Rings حضور دارند عبارتند از: مورفید کلارک در نقش گالادریل، مارکلا کاونا در نقش تیرا، جوزف ماورل در نقش اورن، مکس بالدری و اما هوروت. این سریال جذاب فعلا برای فصل دوم هم تمدید شده و مراحل تولید فصل اولش هم قرار است اوایل امسال در کشور نیوزیلند شروع شود. نویسندگان فیلمنامه این فیلم جان دی پین و پاتریک مک کی هستند که به جز نویسندگی قرار است شورانر و تهیه‌کننده اجرایی هم باشند.

زمانبندی‌ها نشان می‌دهد که باید برای سال ۲۰۲۱ منتظر پخش این سریال باشیم و همانطور که قبلا هم گفته شده شبکه آمازون قرار است آن را پخش کند.

منبع: variety.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *