رایان گاسلینگ در لایو اکشن باربی حضور دارد

رایان گاسلینگ در لایو اکشن باربی حضور دارد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش کن در فیلم Barbie احتمالا مشخص شده است. منابع نزدیک به ددلاین گفته‌اند رایان گاسلینگ، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم Half Nelson و فیلم La La Land، در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد همکاری با برادران وارنر برای حضور در فیلم لایو اکشن باربی است. گاسلینگ قرار است نقش کن را در این فیلم بازی که اقتباسی لایو اکشن از عروسک محبوب شرکت Mattel است، کند.

مارگو رابی، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم I, Tonya و فیلم Bombshell نیز نقش باربی را در فیلم Barbie بر عهده دارد. وظیفه کارگردانی این فیلم لایو اکشن بر عهده گرتا گرویگ، کارگردان تحسین شده آثاری چون فیلم Lady Bird و فیلم Little Women خواهد بود که علاوه‌بر کارگردانی، او به‌همراه نوآ بامباک، همسر گرویگ و کارگردان فیلم Marriage Story، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Barbie را نیز بر عهده دارد.

انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Barbie در طول سال ۲۰۲۲ آغاز شود و از آن به‌عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار و با اهمیت بالا نام برده شده است. اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم لایو اکشن در دسترس نیست، اما باتوجه‌به سابقه گرویگ، بعید به‌نظر می‌رسد که شاهد یک داستان معمول و صرفا با اهداف تجاری در مورد باربی و دنیا این عروسک محبوب باشیم. همچنین شرکت فیلمسازی LuckyChap Entertainment که به رابی تعلق دارد،‌ وظیفه تولید فیلم Barbie را بر عهده خواهد داشت.

در حال حاضر تاریخی برای اکران فیلم Barbie در نظر گرفته نشده است، اما انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده بازیگران بیشتری به این پروژه اضافه شوند. گاسلینگ اخیرا در فیلم The Gray Man به کارگردانی برادران روسو و با بازی کریس ایوانز به ایفای نقش پرداخته است که این فیلم اکشن در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش خواهد شد. او همچنین برای بازی در فیلم Wolfman، فیلم The Actor و همچنین فیلم Project Hail Mary قرارداد همکاری امضا کرده است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *