رکوردشکنی پخش نیمه دوم فصل چهارم سریال Attack on Titan

رکوردشکنی پخش نیمه دوم فصل چهارم سریال Attack on Titan

با انتشار نیمه دوم فصل چهارم و پایانی انیمه Attack on Titan (اتک آن تایتان) تم آغازین این سریال توانسته خیلی سریع به رکوردهای جدیدی دست پیدا کند. درحالی که تاکنون تنها ۲ قسمت از بخش دوم این فصل منتشر شده، طرفداران با تماشای آن‌ها شاهد اتفاقات هیجان‌انگیز و بسیار حساسی بوده‌اند که در مقایسه با نیمه اول این فصل بسیار متفاوت‌تر است.

این امر به ویژه با سکانس تم آغازین جدید اتفاق می‌افتد که به درگیری شدید میان همه شخصیت‌ها ختم می‌شود. این افتتاحیه چنان مورد استقبال هواردان قرار گرفته که به یک نقطه عطف جدیدی رسیده است. طبق آمار فصل چهارم Attack on Titan در سه روز اول انتشار در کانال رسمی یوتیوب Pony Canyon توانسته به رکورد فوق‌العاده ۱۰ میلیون بازدید برسد و حتی قبل از پایان هفته اول به ۱۶ و ۱۷ میلیون نفر رسیده بود.

 

رکوردشکنی پخش نیمه دوم فصل چهارم سریال Attack on Titan

 

اکنون که هفته دوم قسمت ۲ به طور رسمی آغاز شده، اکانت رسمی توییتر این سریال تایید کرده که ویدیوی سکانس تم آغازین از مرز ۲۰ میلیون بازدید عبور کرده است. تم آغازین اتک آن تایتان، The Rumbling نام دارد و توسط گروه موسیقی ژاپی SiM اجرا شده که تنها در ۹ روز نخست انتشار به ۲۰ میلیون بازدید رسیده و هر لحظه این آمار بالاتر می‌رود. این نشان دهنده شور و اشتیاق و انتظار فراوان طرفداران برای انتشار قسمت‌های جدید فصل آخر است.

 افتتاحیه فصل چهارم با آن چه که در نیمه اول دیدیم متفاوت‌تر است و این نشان می‌دهد که این‌بار زمان کافی و مشارکت همگانی دست اندرکاران برای ساخت یک سکانس جدید وجود داشته و طرفداران نیز به آن واکنش بسیار خوبی نشان داد‌ه‌اند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *