زک اسنایدر موافق گفته مارتین اسکورسیزی درباره فیلم های ابرقهرمانی

دوشنبه 3 خرداد , 1400

حدود دو سال پیش مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) به انتقاد از فیلم‌های ابرقهرمانی پرداخت ولی زک اسنایدر (Zack Snyder) آن‌ها را منصفانه می‌داند.

زک اسنایدر موافق گفته مارتین اسکورسیزی درباره فیلم های ابرقهرمانی

زک اسنایدر سابقه کارگردانی فیلم‌های ابرقهرمانی لیگ عدالت، Batman v Superman: Dawn of Justice و Man of Steel را دارد. همچنین او به تازگی فیلم ۴ ساعته Justice League اسنایدر کات را برای HBO Max ساخته است.

اواخر سال ۲۰۱۹ مارتین اسکورسیزی در مصاحبه‌ای در مورد جدیدترین فیلم خوش، The Irishman، به انتقاد از فیلم‌های ابرقهرمانی و دنیای سینمایی مارول پرداخت. اسکورسیزی باور دارد که این فیلم‌ها سینما نیستند و آن‌ها را به پارک تفریحی تشبیه کرد. او تلاش کرد این فیلم‌ها را تماشا کند، اما توان تحمل آن‌ها را نداشت. از نظر او این فیلم‌ها هیچ تلاشی برای داشتن تجارب روانشناختی و عاطفی پیچیده از وضعیت انسانی نمی‌کنند. صحبت‌های اسکورسیزی حاشیه‌های بسیار زیادی به وجود آورد و خیلی از ستارگان نسبت به آن واکنش نشان دادند.

سایت گاردین در یک جلسه پرسش و پاسخ نظر زک اسنایدر در مورد صحبت‌های اسکورسیزی را پرسید. اسنایدر ابتدا اسکورسیزی را نابغه خطاب کرد و گفت که هر کسی می‌تواند نظر خودش را داشته باشد. او در ادامه گفت که امیدوار است فیلم‌های او مورد انتقاد اسکورسیزی قرار نگیرند. اسنایدر همچنین به تمجید از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول پرداخت.

زک اسنایدر یکی از مشهورترین کارگردان‌های هالیوود محسوب می‌شود که کار خودش را در سال ۲۰۰۴ با ریمیک Dawn of the Dead آغاز کرده است. فیلم‌های Watchmen و Sucker Punch جز بهترین آثار او محسوب می‌شوند. همانطور که در بالاتر نیز اشاره کردیم او چندین فیلم ابرقهرمانی برای برادران وارنر و دی‌سی نیز ساخته است.

جدیدترین فیلم او Army of the Dead نام دارد که هم‌اکنون روی نتفلیکس در دسترس است. در این فیلم بازیگرانی نظیر دیوید باتیستا، الا پورنل (Ella Purnell)، آنا د لا رگه‌را (Ana de la Reguera)، تئو روسی (Theo Rossi)، اُماری هاردویک (Omari Hardwick)، هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada)، گرت دیلاهانت (Garret Dillahunt) و سامانتا وین (Samantha Win) حضور دارند.

منبع: screenrant

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *