ساخت انیمیشن سینمایی مستربین توسط روآن اتکینسون تایید شد

شنبه 20 دی , 1399

ساخت انیمیشن سینمایی مستربین به تازگی تایید شده و روآن اتکینسون به تازگی تایید کرده است که انیمیشن مستربین به زودی منتشر خواهد شد.

انیمیشن سینمایی مستربین

شخصیت مستربین را می‌توان جزو محبوب‌ترین شخصیت‌های کمدی تاریخ سینما در نظر گرفت. کمتر کسی پیش میاید که مستربین را نشناسد و اغلب افراد سریال‌های او را دیده‌اند. روآن اتکینسون یا همان مستربین را همه‌ی ما با مجموعه سریال Mr.bean می‌شناسیم. پس از موفقیت در عرصه سریال، او کار خود را در چند فیلم سینمایی موفق ادامه داد و پس از آن، ساخت انیمیشن مستربین آغاز شد.

انیمیشن مستربین هم به طور عجیبی در نظر هواداران خوش آمد و بسیاری به آن علاقه داشتند. این انیمیشن در ۵ فصل منتشر شد و پس از ۱۳۰ قسمت به پایان رسید. حال روآن اتکینسون خبر خوشی را به هوادران این انیمیشن داده است و گفته است انیمیشن سینمایی مستربین در دست ساخت است.

روآن اتکینسون در مصاحبه جدید خود اعلام کرده است که تنها صداپیگشی این شخصیت را در انیمیشن جدید به عهده خواهد داشت و قصد بازی کردن این کاراکتر را ندارد. به گفته‌ی روآن اتکینسون دیگر از بازی در این کاراکتر لذت نمی‌برد و طاقت اضطراب و مسئولیت بالایی که نیاز دارد را ندارد و منتظر است تا بازی کردن در این نقش هر چه زودتر به پایان برسد.

اتکینسون گفت که پس از ساخت سریال انیمیشنی mr.bean، حالا انیمشن سینمایی مستربین هم در دست ساخت است و هواداران باید منتظر اکران و انتشار آن باشند. همچنین او به سریال Blackadder برای نسل جدید اشاره کرد و گفته است که ساخت نسل جدید آن بسیار دشوار خواهد بود.

این تمام اطلاعاتی است که از کار جدید مستربین منتشر شده است و تاکنون در مورد داستان، زمان انتشار و اکران آن صحبتی نشده است و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر باشیم.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *