انتظار برای فصل دوم She-Hulk بی‌فایده است.

پنج‌شنبه 28 دی , 1402

تاتیانا مازلانی، هنرپیشه و بازیگر نقش شی هالک، درباره هزینه‌های بالای تولید فصل اول، اظهار داشته است که احتمال ساخت فصل دوم از سریال She Hulk به دلیل همین هزینه‌ ساخت بسیار پایین خواهد بود. این اظهارات نشان می‌دهد که به دلیل مخارج زیاد در تولید فصل ابتدایی، ادامه دادن به ساخت فصل دوم با چالش‌های مالی مواجه شده و احتمال اجرای این پروژه در آینده‌ی نزدیک کاهش یافته است.

she-hulk

فصل اول از سریال She-Hulk: Attorney At Law، که سال گذشته از پلتفرم دیزنی پلاس پخش شد، با دریافت نقدهای نسبتاً مثبت از سوی منتقدان مواجه بود. با این حال، علیرغم این واکنش‌ها، بینندگان به نسبت، کمتر از این سریال استقبال کردند. در آخرین اخبار صنعت سینما و تلویزیون، تاتیانا مازلانی، بازیگر نقش جنیفر والترز یا همان شی هالک، در یک مصاحبه تازه به سوالاتی درباره احتمال ساخت فصل دوم این سریال پاسخ داده است. حالا، طرفداران این سریال نباید با امیدواری به فصل بعدی از ماجراهای شی هالک انتظار بپذیرند.

با توجه به هزینه فوق‌العاده بالای تولید فصل اول، تاتیانا مازلانی، بازیگر نقش جنیفر والترز یا همان شی هالک در سریال She-Hulk: Attorney At Law، ابراز کرده است که احتمال ساخت فصل دوم این سریال توسط دیزنی بسیار کاهش یافته است. مازلانی تأکید داشته که سود و زیان مالی این سریال به گونه‌ای است که شرکت دیزنی هیچ تمایلی به تأیید پروژه فصل دوم ندارد. این اظهارات به نوعی روند احتمالی ساخت ادامه‌ی این سریال را به چالش کشیده‌اند.

در فصل اول این سریال، بازیگرانی چون مارک رافلو (بروس بنر یا هالک)، تیم راث (Abomination)، بندیکت وانگ (وانگ)، جمیله جمیل (تیتانیا)، و دیگر هنرپیشه‌ها به تصویر کشیده شدند. کارگردانی قسمت‌های مختلف این سریال به عهده کت کویرو و آنو والی بوده و جسیکا گائو، نویسنده حاصل از تجربه‌ی Rick and Morty با دریافت جایزه امی، به عنوان رهبر تیم نویسندگان این سریال انتخاب شده است.

سریال She-Hulk: Attorney At Law تاکنون شامل ۹ قسمت با مدت زمان هر قسمت حدود ۳۰ دقیقه بوده است. با این وجود، موارد مالی و تصمیمات شرکت دیزنی باعث شکل‌گیری شایعات درباره ادامه یا عدم ادامه‌ی این سریال شده و هنوز تصمیم رسمی در این زمینه اعلام نشده است.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *