سریال Armor Wars نویسنده خود را شناخت

یکشنبه 31 مرداد , 1400

یاسیر لستر، کمدین، ​​بازیگر و فیلمنامه نویس (تاریخ ‌سازی ، نمایش کارمایکل، دختران) به عنوان نویسنده اصلی سریال “Armor Wars” که برای شبکه دیزنی پلاس در حال ساخت است، انتخاب شد.

سریال Armor Wars نویسنده خود را شناخت

بازیگر مطرح دنیای سینمایی مارول دان چیدل در این سریال بار دیگر در نقش قبلی خود، جیمز رودس یا ماشین جنگی، ظاهر خواهد شد. به گزارش سایت هالیوود ریپورتر این پروژه دومین همکاری لستر و چیدل پس از سریال کمدی “دوشنبه سیاه” از شبکه شوتایم است.

این مجموعه بر اساس داستان کلاسیکی از مارول ساخته شده که به تحقق بدترین ترسی که تونی استارک در زندگی خود داشت، می‌پردازد، اینکه وقتی فناوری او به دست افرادی فاسد می‌افتد چه می‌شود؟

در ماه ژوئن ، مدیرعامل دیزنی، باب چاپک وعده داد که سریال “Armor Wars” خواسته طرفداران را برای داستان‌های بیشتر از “مرد آهنین” برآورده کند. استودیو مارول تهیه‌کنندگی این مجموعه را بر عهده دارد.

سری کمیک‌های “جنگ‌های زرهی” اولین بار توسط دیوید میشلینی و باب لایتون به تصویر کشیده شدند و از دسامبر سال ۱۹۸۷ تا ژوئن ۱۹۸۸ در هفت شماره توسط انتشارات مارول منتشر شدند، در این کمیک فناوری فوق سری که تونی استارک برای ایجاد زره مرد آهنی استفاده می‌کرد به دستان چندین ابر شرور خطرناک می‌افتد. در مواجهه با اعتراضات دولت، دوستان، همکاران و ابرقهرمانان، استارک قسم می خورد که از قدرت مرد آهنی برای پایان دادن به شرارت و پس گرفتن آنچه متعلق به اوست استفاده کند.

منبع: comingsoon

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *