سریال The Lord of the Rings به دنبال موفقیت

شنبه 25 اردیبهشت , 1400

حدودا ۴۶۵ میلیون دلار پول فقط برای فصل اول سریال The Lord of the Rings شبکه آنلاین آمازون پرایم خرج می‌شود. آمازون برای موفقیت این سریال نیازمند دیده شدن آن توسط تعداد بسیار زیادی از تماشاگرها است.

سریال The Lord of the Rings به دنبال موفقیت

باتوجه‌به بودجه‌ی تولید بسیار زیاد سریال ارباب حلقه ها، خیلی‌ها می‌پرسند که اصلا شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو چگونه چنین خرجی را توجیه می‌کند؟ اصلا چگونه سریال The Lord of the Rings این بودجه‌ی عظیم را برگرداند و به سودآوری برسد؟ تازه آمازون قبل از خرج ۴۶۵ میلیون دلار برای فصل اول ارباب حلقه‌ها، پول بسیار بسیار زیادی هم برای دریافت حق ساخت و پخش آن پرداخت کرد. جنیفر سالکه، رئیس استودیوهای آمازون بخشی از خرج شدن این مبلغ گسترده را مربوط‌به جنون مالی بازار رقابت شبکه‌های آنلاین می‌داند. مثلا به‌تازگی دیدیم که نتفلیکس عملا برای ساخت و پخش انحصاری فیلم Knives Out 2 و فیلم Knives Out 3 بیشتر از ۴۶۰ میلون دلار خرج کرد.

تازه آمازون انتظارات زیادی هم از یک سریال اسپین-آف دارد که بعدا برای سریال ارباب حلقه ها می‌سازد. انقدر برای این پروژه خرج شده است که موفقیت آن در گرو جلب شدن توجه گروهی عظیم از بینندگان است. جنیفر سالکه: «چند نفر باید سریال ارباب حلقه ها را ببینند؟ (با خنده) بسیار زیاد. جامعه‌ای عظیم و جهانی از بینندگان باید موقع پخش آن به سراغ سریال تلویزیون بروند؛ انگار ساعت ملاقات مهم آن‌ها رسیده است. ما هم بسیار مطمئن هستیم که دقیقا چنین اتفاقی برای سریال ارباب حلقه‌ها رخ می‌دهد».

منبع: ign

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *