شاهکاری دیگر از ساید شو ،امپراطور پالپاتین

کمپانی ساید شو اکشن از فیگور جدید در سری کلکسیونی خود رونمایی کرد. امپراطور پالپاتین یکی از شخصیت های محبوب فرانچایز جنگ ستارگان فیگور جدید این کمپانی است. این کمپانی که به ساخت اکشن فیگورهای با جزئیات بسیار بالا شهرت دارد. حالا بار دیگر قدرت خود را عرضه این محصول به معنای واقعی نشان داد. امپراطور پالپاتین در سایز ۱:۶ ساخته شده و دارای دو نسخه معمولی و دیلاکس است. وجود صندلی معروف پالپاتین در فیلم بازگشت جدای و شمشیر نوری لوک اسکای واکر فرق نسخه معمولی و دیلاکس این فیگور میباشد. که طرفداران در صورت علاقه به این ۲ آیتم میبایست حتما نسخه دیلاکس را تهیه کنند. نسخه معمولی فقط شامل فیگور و آیتم های همیشگی کمپانی ساید شو ، مانند دست اضافه و غیره میباشد.

میتوان گفت ساید شو برای جنگ ستارگان چیزی کم نگذاشته است. تقریبا فیگور تمامی شخصیت های این فرانچایز را ساخته است. سهم برخی شخصیت های محبوب این سری از بقیه بیشتر است. برای مثال بوبا فت با ۸ مدل و دارث ویدر با ۱۰ مدل فیگور مختلف از جمله این موارد هستند. هرچند بیشترین تعداد مدل مربوط به سربازان خنگ ولی دوست داشتنی جنگ ستارگان یعنی استورم تروپر ها میباشد. سهم آنها ۱۶ مدل فیگور میباشد. شاید تنها جای خالی همین امپراطور خبیث داستان ما بود که حالا دیگر جایش خالی نیست. اما اگر شما کلکسیونی از ساید شو جمع آوری میکنید بهتر است هرچه سریعتر جایی برای پالپاتین خالی کنید.

البته جدا خالی کردن فضا به موضوع مهمتری نیز باید توجه کنید. کیف پولتان ! متاسفانه قیمت فیگور های ساید شو پایین نخواهد بود. در مدل ساده و استاندارد آن شما باید ۲۲۰ دلار بابت داشتن امپراطور بپردازید. و اگر میخواهیدعلاوه بر پالپاتین صندلی امپراطوری با تزئین زیبای نور ال ای دی، و همچنین شمشیر لوک اسکای واکر را در اختیار داشته باشید. باید ۳۱۴ دلار برای نسخه دیلاکس بپردازید. پس به جز فضا ، احتمالا جیب شما هم خالی خواهد شد.  البته سیاست کاری ساید شو از ابتدا به همین شکل بوده است. بهترین و در عین حال گرانترین. لذا پیشنهاد میکنیم اگر طرفدار فیگور های جنگ ستارگان هستید و از نظر مالی مشکلی برایتان بوجود نمی آید ، در خرید این فیگور بینظیر درنگ نکنید.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *