شبکه ABC به دنبال همکاری مجدد با مارول است

شنبه 21 دی , 1398

بعد از اینکه شبکه ABC با بخش تلویزیونی مارول سر ساخت سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) همکاری کرد از این پروژه‌اش خیلی راضی بود. حالا این شبکه ابراز کرده که دوست دارد در آینده‌ای نزدیک با مارول برای ساخت یک سریال ابرقهرمانی همکاری کند. این چیزی است که سایت خبری ددلاین در یک گزارش اختصاصی به آن بیشتر پرداخته و مصاحبه‌ای از کری برک در رابطه با این موضوع منتشر کرده است. کری برک  رییش شبکه ABC گفته:

ما همکاران‌مان در مارول را دوست داریم و از این که سریال «مأموران شیلد» رو به اتمام است هم بسیار ناراحت هستیم. ما در شبکه ABC دوست داریم با کوین فایگی همکاری کنیم. فعلا هم در این مسیر مذاکرات اولیه‌مان را انجام داده‌ایم و روی اینکه سریال جدید شبکه ABC و مارول چه‌چیزی خواهد بود داریم کار می‌‌کنیم. طبیعتا الان تمرکز مارول روی سرویس دیزنی پلاس (Disney   Plus)  است که غیر از این هم نباید باشد.

تیر ماه امسال بود که در اولین روز نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۹، رییس بخش تلویزیونی مارول یعنی جف لوب با سایت ددلاین مصاحبه‌ای کرد و در آن گفتوگو تایید کرد که فصل هفتم سریال Agents of SHIELD قرار است آخرین فصل این سریال باشد و این فصل در سال ۲۰۲۰ از شبکه ABC پخش می‌شود.

شبکه ABC

اوایل ساخت سریال Agents of SHIELD  قرار بود در آن یک کراس اور هم با فیلم های دنیای مارول رخ بدهد اما به مرور مسیر این سریال مستقل‌تر شد و تا به اینجا دیدیم که در فصل ششم Agents of SHIELD زمین در معرض یک تهدید ناشناخته قرار گرفته است. تهدید که معلوم نیست از کجا نشات می‌گیرد. طی فصل ششم شخصیتی به نام سرژ را هم دیدیم که می‌خواست با یک دشمن بیگانه مقابل کند و او را نابود کند.

 از بازیگرانی که در فصل هفتم سریال Agents of SHIELD به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند می‌توان مینگ-نا ون، کلویی بنت، کلارک گرگ، هنری سیمونز، الیزابت هنستریج، یاین د کست‌تکر، ناتالیا کوردوا-باکلی و جف وارد را نام برد. ساخت این فصل هم مثل ۶ فصل قبلی بر عهده ویدون و موریسا تانکاروئن است و این فصل هم درست مثل فصل قبلی، ۱۳ قسمت دارد. همانطور که گفته شد تابستان سال ۲۰۲۰ باید منتظر پخش این فصل جدید از شبکه ABC باشیم.

مارول هم مشخصا دارد روی سریال های ابرقهرمانی دیزنی پلاس کار می‌کند (همانطور که کری برک هم به این حقیقت اشاره کرده است.). این کمپانی پروژه‌های عظیمی چون سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر)، سریال Hawkeye، سریال WandaVision (وانداویژن) و سریال Loki (لوکی) را در دست ساخت دارد که به ترتیب قرار است در پاییز سال ۲۰۲۰، پاییز سال ۲۰۲۱، بهار سال ۲۰۲۰ و باز هم بهار سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش شوند.

شما درباره سریال Agents of SHIELD چه نظری دارید؟ آیا همکاری شبکه ABC را همکاری موفقیت‌آمیزی می‌دانید؟

منبع: ca.ign.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *