شخصیت لوکی به فورتنایت رسید

سه‌شنبه 8 تیر , 1400

شرکت اپیک اعلام کرد که از ماه آینده مشترکین سرویس Fortnite Crew می‌توانند در بازی فورتنایت به کاراکتر لوکی، یکی از ستارگان دنیای مارول، نیز دسترسی پیدا کنند.

شخصیت لوکی به فورتنایت رسید

طی یک اقدام قابل‌ پیش‌بینی شخصیت لوکی، ستاره این روزهای دنیای مارول، به‌زودی به‌عنوان یک کاراکتر قابل بازی به فورتنایت اضافه خواهد شد. البته شرکت اپیک سیاست خاصی را برای دسترسی به این شخصیت درنظر گرفته است. براساس اطلاعات منتشر شده، در بازی فورتنایت لوکی به‌صورت معمول قابل خریداری نخواهد بود؛ بلکه از ابتدای ماه آینده (ژوئیه) تنها مشترکین سرویس ماهانه Fortnite Crew می‌توانند به این آیتم ویژه دسترسی داشته باشند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که از سال گذشته سرویسی تحت عنوان Crew به‌صورت رسمی کار خود را شروع کرد. مشترکین این سرویس ماهانه با برچسب قیمت ۱۲ دلار، درکنار آیتم‌های اختصاصی و بتل‌پس، در بازی به V-bucks نیز دسترسی پیدا خواهند کرد. شرکت اپیک گیمز در این رابطه تاکید می‌کند که «آیتم‌های اختصاصی تنها در اختیار مشترکین این سرویس قرار خواهد گرفت و به سایرین فروخته نخواهد شد.» این موضوع به این معنی است که درصورتیکه به‌دنبال تجربه بازی فورتنایت با لوکی هستید، باید اشتراک سرویس Fortnite Crew را نیز تهیه کنید.

منبع: theverge

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *