شخصیت منفی فیلم مرد مورچه ای کیست

تریلر فیلم “مرد مورچه ای و زنبور” به تازگی منتشر شده است. اگر این تریلر را دیده باشید حتما متوجه شخصیتی شدید که با مرد مورچه ای و زنبور درگیر است. اما او کیست ؟ “گوست” ؟ گوست یا همان روح یکی از شخصیت های منفی دنیای مارول است که در سال ۱۹۸۷ معرفی شده است. او در یکی از کمیک های آیرون من هم حظور داشته که مربوط به همان سال ۱۹۸۷ میباشد و سپس داستان اوریجین برایش نوشته شد. اینکه حظور او در فیلم مرد مورچه ای مسلم است یا خیر فعلا در هاله ای از ابهام است. اما ظاهر شخصیتی که در تریلر نشان داده شد با مشخصات گوست همخوانی دارد. مرموز ، شنل کلاه دار و ماسک مخوف و معروفش.

اما “گوست” چه جور شخصیتی است؟ او یک هکر در کلاس جهانی است. میکرو چیپی که خودش اختراع کرده را درون بدنش جاسازی کرده که از طریق آن قابلیت اتصال به تمامی کامپیوتر ها و سرور ها را میدهد. همچنین لباسی که به تن میکند قابلیت نامرئی شدن دارد. حتی میتواند از دیوار به راحتی عبور کند در واقع تنها نامرئی است بلکه به معنای واقعی کلمه روح است. کاملا اسمی دارد به قابلیت هایش می آید. او از این قابلیت برای نفوذ به شرکت های بزرگ و استخراج اطلاعات آنها استفاده میکرد. به خصوص کمپانی که در داستان اوریجین این شخصیت نشان داده شده و باعث بانی بلاهایی بوده که به سر او آمده است.

اگر حضور او در فیلم مرد مورچه ای در حد شایعه نباشد ، حداقل میدانیم که یک تغییر اساسی با کمیک داشته است. آن هم اینکه در فیلم او یک زن است. بله شخصیت منفی فیلم مرد مورچه ای و زنبور را “هانا جان-کامن” بازی خواهد کرد. شاید تا حدودی همین موضوع حدس و گمانه زنی که آیا او واقعا گوست هست یا خیر را به وجود آورده است. چون با قطعیت به شما میگوییم که در کمیک ها گوست مرد است. در هر صورت تمام این موارد فعلا در حد گمانه زنی است. چون ورژنی که قرار است از این شخصیت در فیلم مرد مورچه ای نشان داده شود ، واضح و مشخص نیست. و حتی شاید اصلا گوست نباشد.

فیلم مرد مورچه ای و زنبور در تابستان امسال اکران خواهد شد.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *