شخصیت Vi انیمیشن آرکان به فورتنایت رسید

شخصیت Vi انیمیشن آرکان به فورتنایت رسید

رایوت، توسعه‌دهنده بازی Leage of Legends بار دیگر با اپیک گیمز همکاری می‌کند و این بار شخصیت Vi از انیمیشن Arcane (اسپین آف لیگ آف لجندز) را به بازی فورتنایت خواهد آورد. دو شرکت در اواخر سال گذشته قرارداد همکاری گسترده‌ای را با یکدیگر امضا کردند که به دنبال آن در نوامبر سال گذشته، «جینکس» (Jinx) دیگر شخصیت لیگ آف لجندز به فورتنایت اضافه شد. محتوا جدید که شامل شخصیت Vi می‌شود هم اکنون در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

 

شخصیت Vi انیمیشن آرکان به فورتنایت رسید

 

اپیک توضیح می‌دهد که لباس Vi از انیمیشن Arcane به همراه آیتم‌های جدیدی از انیمیشن به فروشگاه درون بازی اضافه خواهد شد. هرچند اسکین این شخصیت به طور جداگانه ارائه خواهد شد، اما اپیک طبق معمول بسته‌ای را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد که علاوه بر اسکین، شامل یک خرگوش اسباب بازی، کلنگ چکشی Piltover Warden و ایموت مخصوص این شخصیت می‌شود. علاوه بر این، اگر بسته کامل Vi را خریداری کنید، یک صفحه لودینگ منحصر به فرد دریافت خواهید کرد که هر دو شخصیت Vi و Jinx در آن حضور دارند.

علاوه بر این، بازیکنانی که موفق به دریافت اسکین‌های جینکس نشده بودند، اکنون یک بار دیگر شانس انتخاب آن را خواهند شد، زیرا قرار است اسکین‌ها، لوازم جانبی و ایموت‌های مربوط به این شخصیت نیز یک بار دیگر در فروشگاه بازی قرار بگیرد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *