صدا پیشه لارا کرافت در انیمیشن Tomb Raider مشخص شد

سه‌شنبه 23 شهریور , 1400

به گزارش سایت ددلاین هایلی اتول، بازیگر سریال “مامور کارتر” و فیلم “ماموریت غیر ممکن ۷“، به عنوان صدا پیشه شخصیت لارا کرافت در مجموعه انیمیشن “Tomb Raider” ایفای نقش خواهد کرد.

صدا پیشه لارا کرافت در انیمیشن Tomb Raider مشخص شد

این مجموعه انیمیشن بر اساس فرنچایز بازی ویدئویی و ماجراجویی اسکوئر انیکس در حال ساخت است که محبوبیت آن تاکنون منتهی به چاپ چندین کتاب کمیک و سه فیلم بلند شده است. این مجموعه توسط استودیوی لجندری برای شبکه نتفلیکس در حال ساخت است.

خبر ساخت این مجموعه اولین بار در ماه ژانویه اعلام شد و داستان آن پس از وقایع ریبوت سه‌گانه‌ی مهاجم مقبره رخ می‌دهد. در این انیمیشن ما لارای ۲۵ ساله را در ماجرجویی‌های جدید در سرزمین‌هایی جدید خواهیم دید. متن این سریال توسط تاشا هو ( ویچر: منشاء خون، سونیا قرمز) نوشته شده است که تهیه‌کنندگی اجرایی آن را به همراه دیمیتری ام. جانسون (سونیک خارپشت)، استفان بوگاج، هاوارد بلیس و جیکوب رابینسون بر عهده دارد.

اولین بار آنجلینا جولی نقش این باستان شناس و شکارچی گنج را در جلو دوربین سینما بازی کرد و پس از وی در سال ۲۰۱۸، آلیسیا ویکاندر این نقش را در فیلم “مهاجم مقبره” ایفا کرد. دنباله این فیلم هم اکنون با کارگردانی و نویسندگی میشا گرین در دست ساخت است.

سری بازی‌های “Tomb Raider” توسط استودیوی کریستال داینامیکس و ایداس مونتریال ساخته و توسط شرکت اسکوئر انیکس منتشر شده‌اند و تا کنون ۸۴ میلیون نسخه از این سری به فروش رفته است. آخرین بازی این سری به نام “ Shadow of Tomb Raider” در سال ۲۰۱۸ ساخته شد.

از نقش‌آفرینی‌های دیگر آتول می‌توان به بازی در فیلم‌های “نور کورکننده”، “کریستوفر رابین”، “دوشس” و “باری دیگر برایدزهد” اشاره کرد. وی همچنین بار دیگر به عنوان صدا پیشه در نقش مامور کارتر در انیمیشن چه “می‌شود اگر…؟” که هم اکنون از شبکه دیزنی پلاس در حال پخش است، ظاهر شد.

منبع: ددلاین

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *