فالکون و سرباز زمستان: اطلاعات جدید

چهارشنبه 28 خرداد , 1399

دنیای سینمایی مارول دیگر به صفحه نمایش سینما محدود نمی شود.در سال آینده نه تناه یک برنامه، بلکه سه برنامه ی مارول قرار است در شبکه ی اینترنتی دیزنی پلاس پخش شوند. پس از نتیجه گیری د ر Infinity Saga، که به مدت ۲۲ فیلم و ۱۱ سال به طول انجامید، استودیو پول را در سه برنامه تلویزیونی جدید پمپاژ کرده است که انتظار می رود همانند فیلم های بلاک بستر به همان اندازه پرمخاطب و پرمحتوا باشند. سریال روی شخصیت های معروف MCU تمرکز خواهد کرد، و اول در لیست فالکون و سرباز زمستان با عنوان مناسب: The Falcon and Soldier Winter قرار دارد.

اطلاعات جدید درباره ی فالکون و سرباز زمستان

در حال حاضر هیچ حرف دقیقی درباره زمان اکران این سریال وجود ندارد، اگرچه دیزنی تایید کرده است که قسمت ها در ماه آگوست وارد کانال شبکه می شوند. با وجود کنسل شدن تولید نمایش در پراگ به دلیل وجود کرونا ویروس در مارس ۲۰۲۰، انتظار نمی رود که این نسخه از بازار عقب رانده شود – اگرچه انتظار می رود پیچیدگی هایی مانند موارد دیگر مارول و به طور اختصاصی در بیوه سیاه که اکنون با تأخیر افتاده است، تا حدی بر این نمایش هم تاثیر بگذارند.

نمایش فالکون و سرباز زمستان به مدت شش قسمت به مدت شش ساعت اجرا می شود که – مانند سریال های جنگ ستارگان و The Mandalorian – هر هفته منتشر می شود. بازیگران MCU، آنتونی مکی (سام ویلسون / فالکون) و سباستین استن (باکی بارنز / سرباز زمستانی) نقش های خود را برای نمایش تلویزیونی دوباره بازی می کنند.

فالکون و سرباز زمستان

دیگر چهره های آشنا برای حضور در این سریال شامل امیلی وانکمپ و دانیل برهول است که شخصیت های آنها شارون کارتر و هلموت زمو آخرین بار در فیلم Captain America: War Civil (2016) دیده شدند. در همین حال، ویت راسل اولین بازی های مارول را در زمینه بازیگری جان واکر در کنار تازه واردانی مانند آدپرو اوودوی، دزموند چیام، میکی ایشیکاوا، نوحه میلز و کارل لومبلی انجام می دهد. این سریال در ادامه ی داستان ۲۰۱۹ Avengers: Endgame خواهد بود و پس از عبور استیو راجرز (کریس اوانز) سپر ویبرانیوم خود را به سام منتقل می کند. با این حال، دولت ایالات متحده مانع تلاش های وی برای تبدیل شدن به کاپیتان جدید آمریکا است که جان ویکر راکل وایات راسل را برای این نقش ترجیح می دهد. نباید فراموش کنیم، سام و باکی هنوز به دنبال وقایع جنگ داخلی فراری هستند.

آیا این برنامه تلویزیونی می تواند دارای نکته هایی برای معرفی X-Men به MCU باشد؟ تصویری که از مجموعه بیرون آمده است، نمادی از یک مکان را برای کتابهای کمیک جهش یافته نشان داد: پرچم مادری پور.در کمیک ها، مادری پور یک جزیره داستانی مستقر در نزدیکی سنگاپور است. معرفی آن به سال ۱۹۸۳ باز می گردد، اما این جزیره از آن زمان تاکنون یکی از مکان های مهم مارول باقی مانده است – به ویژه در داستان هایی که روی Wolverine متمرکز شده اند. از همه مهمتر این که، این جزیره زمانی در عمارت چارلز خاویر واقع شده بود که جهشگران را در خود جای داده بود – و اگر قرار است درفالکون و سرباز زمستان بازدید شود، سرانجام می تواند ورود قهرمانان را رقم بزند.

منبع: independent.co.uk

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *