فروش بالای فیلم جدید Wolverine ، منوط به شخصیت بازیگر نقش ولورین خواهد بود

هیو جکمن

همانطور که انتظار می رفت، ساخت سری جدید Wolverine با بازی هیو جکمن در فیلم های X-Men آغاز شده است. اگر اتفاق جدیدی نیافتد اون قطعا در فیلم جدید نیز بازی خواهد کرد. جکمن رکورد بازی برای چندین سال متوالی در نقش یک ابرقهرمان مارول را در رزومه خود دارد و بیش از ۱۶ سال را در نقش ولورین بازی کرده است.

بعید است که بازیگر دیگری این میزان از عمر بازیگری‌اش را صرف یک نقش کند و Marvel Studios نیز مطمئنا نمی‌تواند چنین بازیگر توانمندی را برای بازی در سری جدید ولورین در دو دهه پشت سر هم بیابد. بازیگری جکمن در سن جوانی و وفاداری بازیگر به نقش خود پس از جوانی، موقعیت منحصر به فردی را ایجاد کرده است. بنابراین، مارول به در Wolverine جدید دقیقا به دنبال چه خواهد بود؟

بازیگری که مارول برای بازی در نقش ولورین می‌خواهد از یک طرف باید به اندازه کافی خشن باشد، از طرف دیگر  یک بعد شخصیتی آرامش بخش و قابل اعتماد داشته باشد و بتواند در موقعیت‌های سخت تصمیمات مهم بگیرد. یک  Wolverine قابل قبول باید بتواند هم صحنه‌های اکشن را جذاب بازی کند و هم در صحنه‌های آرام بدرخشد. همچنین او باید حس شوخ طبعی ملایمی داشته باشد.

آیا هیو جکمن برای بازی در نقش ولورین بهترین گزینه است؟

اینجا جایی است که مارول در مسیر موفقیت خود برای جایگزینی هیو جکمن اندکی به مشکل بر می‌خورد. مجموعه سینمایی مارول اکنون بیش از ۱۰ سال است که در حال پخش است و سریال‌های تلوزیونی هم در حال آماده شدن هستند. ده ها تن از نقش های ابرقهرمان در حال حاضر پر شده است. بعضی از بازیگران بزرگ در نقش‌های کوچک ایفای نقش کرده اند و  بازیگران دیگری در نقش‌های مهم حضور داشته اند.

مارول برای شناسایی بازیگران خود به دنبال نوع خاصی از افراد است و بسیاری از بازیگرانی که توانایی بازی در نفش ولورین را دارند، هم‌اکنون در دیگر سری‌های مارول در حال نقش آفرینی هستند.

پانیشر

دیگر بازیگران خشن مناسب این نقش در حال بازی در مقابل سوپر هیروها هستند.

مثلا Jon Bernthal یکی از بزرگترین ستاره‌های سریال  The Walking Dead است. عملکرد بشدت بی نقص او در نقش شین والش نشان دهنده توانایی او در بازی در شخصیت‌های آسیب دیده و خشونت آمیز است. حتی از زمانی که طرفداران از روند سریال مردگان متحرک در فصل دوم ناراضی بودند نیز، عملکرد برنتال به طور فزاینده ای جذاب بود، به نحوی که طرفداران را منتظر ادامه سریال نگه داشت.

تعهد برنتال به بازیگری‌اش و جنبه تاریک شخصیت اون نشان می‌داد که او برای نقش ولورین مناسب است. اما متاسفانه او در حال حاضر در یکی دیگر از نقش‌های خشونت آمیز مجموعه مارول در حال نقش آفرینی است. همچنین از زمانی که او به عنوان Punisher در یکی از سریال‌های Netflix بنام The Punisher شناخته شده است، دیگر بعید است مارول او را برای نقش ولورین انتخاب کند.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *