فروش جهانی فیلم Spider Man: Far From Home در دومین روز فروشش از مرز ۳۰۰ میلیون دلار گذشت!

براورد فروش جهانی فیلم Spider Man: Far From Home

فروش جهانی فیلم Spider Man: Far From Home نه تنها که در روز دوم فروشش بیشتر از ۳۰۰ میلیون دلار شد بلکه در  سومین روز اکران هم این استقبال شدید ادامه پیدا کرد! اکران این فیلم با ۳۹ میلیون دلار در اولین روز فروشش رکورد بهترین افتتاحیه را هم شکست. این رکورد تا قبل از این متعلق به فیلم The Amazing Spider-Man یا مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز با ۳۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۲ بود. دنباله فیلم Spider Man هم ۲۷ میلیون دلار فروش داشت و عنوان بهترین عملکرد از یک فیلم سینمایی از دنیای مارول را به خود اختصاص داد.

spider man

طبق آنچه که در ددلاین منتشر شده ۴ جولای (که اتفاقا روز استقلال آمریکا هم هست.) Spider Man: Far From Home ۲۵.۲ میلیون دلار دیگر هم فروش داشته است. بنابراین مجموع فروش این فیلم در سه روز اول اکران به رقم ۹۱.۵ میلیون دلار رسیده که در نوع خود شگفت‌انگیز است. البته در ۴ جولای Spider Man: Far From Home رتبه دوم فروش را داشت چون همان روز، اولین روز اکران Transformers هم بود. بنابراین جایگاه برتر فروش به Transformers یا تبدیل شوندگان اختصاص یافت.

انیمیشن من نفرت‌انگیز ۲ (Despicable Me 2) هم با ۲۴.۵ میلیون دلار در رتبه سوم، فیلم The Amazing Spider Man با ۲۳.۳ در رتبه چهارم و فیلم Spider Man 2 با ۲۱.۹ میلیون دلار در رتبه پنجم قرار گرفتند.

پس همانطور که آمار و ارقام نشان می‌دهد Spider Man: Far From Home (اسپایدرمن) بسیار موفق ظاهر شده است و پیش‌بینی شده که تا ۶ روز پس از اکران بین ۱۷۲ تا ۱۸۰ میلیون دلار فروش خواهد داشت. می‌توان گفت که این فیلم حتی شانس زیادی دارد که یک میلیاردی شود. آمار جدید نشان می‌دهد که فروش جهانی مرد عنکبوتی دور از خانه به ۲۱۸.۵ میلیون دلار رسیده است و به این ترتیب فروش کلی‌اش از مرز ۳۰۰ میلیون دلار عبور می‌کند.

از بازیگران این فیلم جذاب می‌توان تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی بی اسموو را نام برد.

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *