فروش فیلم No Time To Die از 300 میلیون دلار گذشت

فروش فیلم No Time To Die از ۳۰۰ میلیون دلار گذشت

با ادامه‌ی فروش قدرتمند فیلم جدید جیمز باند و اضافه شدن ۸۹.۵ میلیون دلار دیگر به مجموع عملکرد No Time To Die در باکس آفیس جهانی، حالا فروش ۲۵۷.۲۷ میلیون دلاری این فیلم در خارج از مرزها به‌علاوه‌ی درآمد داخلی آن، جمعاً به ۳۱۳.۳ میلیون دلار رسیده که در وضعیت فعلی رکورد بسیار خوبی برای این فیلم محسوب می‌شود.

از مجموع ۳۸ منطقه‌ی بازاری Universal برای اکران این فیلم حدود ۳۲ درصد کاهش فروش نسبت به افتتاحیه گزارش شده که این میزان برای ۱۶ مارکت MGM به ۴۱ درصد می‌رسد. در مجموع این فیلم در ۶۶ مارکت به نمایش درآمده که شامل بازار بزرگ فرانسه و روسیه که Universal مسئولیت پخش فیلم را در آن‌ها دارد، می‌شوند. فروش No Time To Die در ۱۰۵۴ سالن سینمای فرانسه ۱۰.۱ میلیون دلار نسبت به Skyfall کاهش داشته که البته هنوز رکورد جدیدی برای دوران پسا کرونا محسوب می‌شود. به طوری که افتتاحیه IMAX این فیلم از زمان Rise Of Skywalker بهترین عملکرد را به ثبت رسانده است.

جدیدترین فیلم از سری جیمز باند در روسیه با فاصله کمی نسبت به Venom 2 از سونی در رتبه دوم قرار گرفته و این دو فیلم رقابت بسیار نزدیکی با هم دارند. اما فروش فیلم در بریتانیا بعد از دو فریم به ۷۱ میلیون دلار رسیده که تنها ۲۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد. این فیلم حالا به چهارمین فیلم پرفروش یونیورسال در طول تاریخ تبدیل شده است. آلمان هم رقم ۳۲.۷ میلین دلار را ثبت کرده که ۲۲ درصد کاهش را نسبت به افتتاحیه نشان می‌دهد. فرانسه درحال حاضر چهارمین بازار پرفروش اثر جدید Cary Joji Fukunaga محسوب می‌شود. یونیورسال در روز یکشنبه ۲۰۴.۷ میلیون دلار از مجموع فروش فیلم را به خود اختصاص داده و سهم MGM نیز به ۵۲.۶ میلیون دلار می‌رسد.

فروش فیلم No Time To Die از 300 میلیون دلار گذشت

 

در مقایسه قسمت به قسمت عملکرد فیلم‌های جیمز باند در بازارهای کلیدی، آخرین حضور دنیل کریگ در نقش مأمور ۰۰۷ بالاتر از Spectre و کمی پایین‌تر از Skyfall قرار می‌گیرد. فروش فیلم در IMAX حالا به ۲۲.۵ میلیون دلار رسیده و Holds نیز در فنلاند، مکزیک، سوئد، آلمان، نروژ، هند، تایوان، انگلستان و ایتالیا عملکرد چشمگیری را از خود به جا گذاشته است.

IMAX علاوه‌بر این، در چین هم وضعیت خوبی را با The Battle At Lake Changjin تجربه می‌کند. این فیلم در فاصله هشت روز از آغاز اکران، به ۳۰.۴ میلیون دلار فروش دست یافته که این فیلم را به بزرگ‌ترین اکران آیمکس در National Holiday و چهارمین فیلم پرفروش آن‌ها با زبان محلی تبدیل می‌کند. Battle At Lake Changjin در روز یکشنبه به مجموع فروش ۶۳۸ میلیون دلار دست پیدا کرده که بخش قابل توجهی از آن را در تعطیلات سه روزه‌ی آخر هفته به‌دست آورده است. بعد از آن شاهد یک افت شدید از زمان تعطیلات روز ملی در این کشور بودیم. Maoyan پیش‌بینی کرده که فروش این فیلم در پایان به ۸۲۲ میلیون دلار برسد که در این صورت می‌توان درکنار Hi, Mom به‌عنوان بزرگ‌ترین آثار سال کشور چین در جهان قرار بگیرد.

اما جلوتر از سایر آثار بزرگی که دوره‌ی جدید فروش خود را در خارج از مرزها آغاز می‌کنند، Venom: Let There Be Carnage وضعیت بسیار رضایت بخشی را پشت سر می‌گذارد. فروش ۲۴.۸ میلیون دلاری این فیلم در آخر هفته اخیر رقم بسیار خوبی بوده که در ۱۳ مارکت شامل آمریکای لاتین با ۲۰ میلیون دلار کسب شده است. این رقم فیلم جدید ونوم را بالاتر از F9 (با ۱ درصد) و Shang-Chi (با ۱۶۴ درصد) و No Time To Die (با ۲۳۸ درصد) به بزرگ‌ترین افتتاحیه این منطقه از زمان شیوع کرونا تبدیل می‌کند. بااین‌حال آمار افتتاحیه ونوم ۲ هنوز ۱۵ درصد پایین‌تر از قسمت اول این فیلم قرار می‌گیرد.

روز یکشنبه ۴۳.۹ میلیون دلار به فروش جهانی فیلم Venom 2 اضافه شده که آمار فروش جهانی آن را به ۱۸۵.۶ میلیون دلار می‌رساند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *