فروش فیلم Spider-Man: No Way Home از 1میلیارد دلار رد شد

فروش فیلم Spider-Man: No Way Home از ۱میلیارد دلار رد شد

فروش فیلم Spider-Man: No Way Home اکنون از مرز ۱ میلیارد دلاری نیز عبور کرد و آخرین حضور مرد عنکبوتی در سینما همچنان به موفقیت خود ادامه می‌دهد. Spider-Man: No Way Home پس از شکستن رکورد سومین افتتاحیه بزرگ دنیا در آخر هفته گذشته، فیلم جدید مرد عنکبوتی در گیشه داخلی ۴۶۷.۳ میلیون دلار و در گیشه بین‌المللی ۵۸۷.۱ میلیون دلار فروش داشته است و با این وجود پس از دوازده روز از اکران خود به مجموع فروش خیره‌‌کننده ۱.۰۵ میلیارد دلار در گیشه جهانی دست پیدا کرده است.

بنابراین Spider-Man: No Way Home پس از Star Wars: The Rise of Skywalker که سال ۲۰۱۹ اکران شد، اولین فیلمی است که به فروش یک میلیارد دلاری دست پیدا می‌کند. همچنین این فیلم اکنون پس از Spider-Man: Far From Home که موفق به فروش ۱.۱۳ میلیارد دلار شده بود، اکنون به دومین فیلم پرفروش سونی تبدیل شده است. هرچند به احتمال زیاد فیلم جدید مرد عنکبوتی به رتبه اول این عنوان نیز دست پیدا خواهد کرد.

 

فروش فیلم Spider-Man: No Way Home از 1میلیارد دلار رد شد

 

Spider-Man: No Way Home علاوه بر آمار فروش بسیار خوب، همچنین مورد استقبال بسیار خوبی از سوی طرفداران و منتقدان قرار گرفته است. البته نباید فراموش کرد که در دنیای امروزی و وجود شبکه‌های اجتماعی از فیلم‌ها بازاریابی بسیار خوبی می‌شود و طبیعتا این امر بر تعداد بینندگان فیلم و هیجان پیرامون آن تاثیر زیادی دارد.

 وجود همین موفقیت‌ها باعث شده تا تیم Spider-Man: No Way Home در حال برنامه‌ریزی برای اجرای یک کمپین بزرگ تبلیغاتی برای حضور در جوایز اسکار ۲۰۲۲ باشند! جدیدترین فیلم مرد عنکبوتی در حال حاضر دارای امتیاز بالای ۹۹٪ از تماشاگران در Rotten Tomatoes است و همچنین نظر مثبت ۹۴٪ منتقدین سایت را به خود جلب کرده است.

پیش از اکران فیلم مشخص شده بود که سونی قصد دارد سه فیلم دیگر از Spider-Man با حضور تام هالند تولید کند و اکنون با وجود چنین میزان فروش و درآمد زیادی که کسب شده، چنین تصمیمی کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *