فروش Venom در اکران اولیه بسیار خوب بود

فروش Venom در اکران اولیه بسیار خوب بود

آغاز پیش نمایش فیلم اکشن و علمی تخیلی Venom: Let There Be Carnage در گیشه‌ی ایالات متحده آمریکا، با فروش فوق‌العاده‌ی ۱۱.۶ میلیون دلاری ساخته‌ی جدید اندی سرکیس همراه بوده و به نظر می‌رسد با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است. دنباله‌ی فیلم شخصیت ابرشرور ونوم از دنیای مارول، نقش مهمی در برنامه‌ی جاه‌طلبانه‌ی سونی برای تبدیل قرارداد سینمایی کامیک‌های مرد عنکبوتی به مجموعه‌ی بزرگ Spider-verse دارد.

پیش نمایش فیلم جدید Venom با فاصله‌ی اندکی پایین‌تر از Black Widow در حدود دو ماه پیش قرار می‌گیرد که ۱۳.۲ میلیون دلار فروش کرده بود. عملکرد فیلم مستقل ناتاشا رومانوف خود رکوردی در دوران شیوع کرونا محسوب می‌شود. برای درک بهتر عملکرد عالی این فیلم، بهتر است به فروش ۸.۸ میلیون دلار Shang-Chi یا ۷.۱ میلیون دلاری سریع و خشن ۹ در پیش نمایش این آثار اشاره کنیم.

فروش Venom در اکران اولیه بسیار خوب بود

قسمت دوم فیلم Venom در سال ۲۰۱۸، به کارگردانی اندی سرکیس و حضور مجدد تام هاردی در نقش اصلی ادی بروک ساخته شده است. برک، یک روزنامه نگار محقق است که تماس او با یک موجود همزیستی کننده، او را به یک موجود دوگانه و بسیار خطرناک تبدیل کرده است. تام هاردی در نقش ادی براک (ونوم)، وودی هارلسون در نقش کلتوس کسدی (کارنیج)، میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ، نائومی هریس در نقش شیریک (Shriek) و استیون گراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom: Let There Be Carnage حضور دارند.

برآورد می‌شود که این فیلم در آخر هفته‌ی افتتاحیه خود، حداقل ۵۰ میلیون دلار درآمدزایی داشته باشد. اما با درنظرگرفتن پیش نمایش چشم گیر این فیلم، ممکن است این مبلغ تا ۷۰ میلیون دلار هم افزایش پیدا کند. Venom: Let There Be Carnage هزینه‌های زیادی را در مراحل تولید و بازاریابی برای سازندگان خود به‌دنبال داشته و بودجه‌ی ساخت آن به جز هزینه‌های تبلیغاتی، حدود ۱۱۰ میلیون دلار برآورد شده است.

از سوی دیگر، Venom: Let There Be Carnage رقبایی را در گیشه‌ی اکران دارد که می‌توانند در عملکرد این فیلم تأثیر گذار داشند. از جمله‌ی این موارد می‌توان به The Addams Family 2 و The Many Saints of Newark، پیش درآمد سریال The Sopranos از استودیوی برادران وارنر اشاره کرد. انتظار می‌رود فیلم انیمیشنی و خانوادگی Addams Family حدود ۱۵ تا ۱۷ میلیون دلار فروش داشته باشد، درحالی که اسپین آف The Sopranos باید تا ۱۰ میلیون دلار درآمدزایی داشته باشد. هردوی این فیلم‌ها به‌صورت همزمان در سینماها و سرویس‌های استریمینگ و روش‌های دیگر پخش می‌شوند. The Many Saints of Newark همزمان روی HBO Max و The Addams Family 2 به‌صورت rent on-demand در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد که می‌تواند در کاهش فروش گیشه‌ی آن‌ها تأثیرگذار باشد.

 

منبع: ورایتی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *