فصل چهارم سریال Jack Ryan ساخته می شود

فصل چهارم سریال Jack Ryan ساخته می شود

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Tom Clancy’s Jack Ryan باری دیگر یک تمدید زودهنگام را تجربه کرده است. آمازون اعلام کرد که سریال Jack Ryan برای فصل چهارم تمدید شده است تا این سریال جاسوسی درام مانند فصل دوم و سوم، دوباره یک تمدید زودهنگام را تجربه کند. همچنین مایکل پنیا، بازیگر فیلم Ant-Man، فیلم تام و جری و فصل اول سریال Narcos: Mexico، جدیدترین بازیگری است که به سریال جک رایان اضافه شده و قرار است در فصل چهارم به ایفای نقش بپردازد.

اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات و زمان شروع تولید و پخش فصل چهارم سریال Jack Ryan در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که جان کرازینسکی برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش جک رایان در فصل جدید این سریال نیز باز خواهد گشت. همچنین وان ویلموت وظیفه ساخت فصل سوم سریال Jack Ryan را بر عهده دارد که درواقع جایگزین پل شیورینگ شده است. بااین‌حال، مشخص نیست که ویلموت برای ساخت فصل چهارم سریال جک رایان نیز باز خواهد گشت یا شخص دیگری جانشین او خواهد شد.

 

فصل چهارم سریال Jack Ryan ساخته می شود

 

در فصل سوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan، جک رایان در حال فرار و رقابت با زمان است. جک به اشتباه وارد یک توطئه بزرگ می‌شود و حالا در حال فرار است. اکنون جک هم ازطریق سازمان CIA و هم ازطریق یک جناح سرکش بین‌المللی که او به‌تازگی با آن مواجه شده، در حال تعقیب است و او مجبور است پنهان شود. او پس از عبور از اروپا، تلاش می‌کند تا زنده بماند و همچنین از یک درگیری گسترده جهانی جلوگیری کند.

جان کرازینسکی در نقش جک رایان، وندل پیرس در نقش جیمز گریر، مایکل کلی در نقش مایک نوامبر، بتی گابریل در نقش الیزابت رایت، جیمز کازمو پیتر گینس، نینا هوس و آلکسی مانولوف، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Jack Ryan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. هنوز تاریخ پخش سیزن جدید سریال جک رایان از آمازون مشخص نشده است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *