فیلمبرداری فیلم بتمن با بازی رابرت پتینسون

فیلمبرداری فیلم بتمن با هنرنمایی رابرت پتینسون به پایان رسید

تصاویری منتشر شده که نشان دهنده اتمام مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم بتمن می باشد، در این فیلم رابرت پتینسون در نقش بتمن ایفای نقش می کند. در بهمن ۹۸  فیلمبرداری و تولید فیلم بتمن آغاز شد ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا توقفی بر اسخت این فیلم انجام گرفت. پس از چند ماه استاپ، در شهریور مجدد تولید این فیلم از سر گرفته شد.

در مراحل ادامه تولید این فیلم اتفاق دیگری رخ داد و تست کرونا رابرت پتینسون، بازیگر نقش بتمن مثبت اعلام شد و بعد از دو هفته تعطیلی، سرانجام دوباره برادران وارنر از سرگیری دوباره تولید قسمت جدید فیلم شوالیه تاریکی خبر داد؛ اگرچه باز هم مشکلات بسیاری در مسیر تولید این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی اتفاق افتاد. هم اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Batman به اتمام رسیده است.

 

رابرت پتینسون در فیلم بتمن

خوب است بدانید که کارگردان و نویسنده فیلم بتمن شخصی با نام مت ریوز است، که در صفحه شخصی خود در توییتر با انتشار عکسی از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری فیلم Batman خبر داده است. خبر اتمام این فیلم سرانجام نگرانی طرفداران شوالیه تاریکی و دنیای DC برای تأخیر مجدد این فیلم برطرف نموده است. ریوز پس از انتشار تصویری از آخرین روز تولید فیلم بتمن، باعث خوشحالی دوست داران و طرفداران این فیلم شده است.

در فیلم بتمن بازیگران به نامی از جمله رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، بری کیوگن و جیمی لاوسون، ایفای نقش می کنند. اگرچه ساخت این فیلم به دلیل مشکلات به وجو آمده در خصوص کرونا با تعویق مواجه شد اما در شهریور اولین تیزر تریلر فیلم بتمن در DC Fandome منتشر گردید گردید و سبب شد تا هیجان طرفداران دی سی برای تماشا جدیدترین فیلم شوالیه تاریکی بیش از قبل شود.

خوشبختانه فیلم بتمن The Batman قرار است در  تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (برابر با ۱۳ اسفند ۱۴۰۰) اکران شود. اگر شما هم جزو طرفداران این فیلم هستید، تماشای فیلم بتمن را از دست ندهید.

A

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *