فیلمبرداری Black Panther 2 با وجود حواشی ادامه پیدا می کند

یکشنبه 29 فروردین , 1400

اگر در هر مقیاسی از مخاطبان سینما و تلویزیون باشید، به احتمال زیاد با نشان «Made in Georgia» در تیتراژ پایانی بسیاری از آثار مواجه شده‌اید.

فیلمبرداری Black Panther 2 با وجود حواشی ادامه پیدا می کند

 پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی زیادی در ایالت جورجیا آمریکا تولید می‌شوند که دنباله فیلم Black Panther از استودیوی مارول نیز جزء این موارد خواهد بود. اما بعد از تصویب قوانین محدودکننده‌ی انتخاباتی در ایالت جورجیا، صحبت‌های زیادی مبنی بر احتمال خروج شرکت‌های فیلمسازی و پیگیری پروژه‌های خود در مناطق دیگر مطرح شده بود که حالا به نظر می‌رسد Black Panther 2 جزء این موارد نخواهد بود. رایان کوگلر کارگردان این فیلم در مصاحبه جدید خود با نشریه Shadow and Act این خبر را تأیید کرده است.

در عوض کوگلر وعده داده که ضمن حمایت مالی از فعالان اجتماعی مربوطه، به‌جای بایکوت ایالات جورجیا مرتب درباره قانون SB202 و تأثیرات منفی آن به مصاحبه و سخنرانی خواهد پرداخت. فیلم Emancipation با بازی ویل اسمیت جزء اولین پروژه‌هایی بود که خبر خروج از جورجیا را اعلام کرد. جیمز منگولد کارگردان فیلم Logan و فیلم جدید Indiana Jones 5 نیز اعلام کرده که قصد دارد در این تحریم شرکت کند.

روز پنجشنبه قانون مهمی در ایالت جورجیا تصویب شد که دسترسی عمومی به فرایند رأی گیری انتخاباتی را با محدودیت‌های زیادی مواجه می‌کرد. لیگ بیسبال آمریکا در پی این اقدام، برنامه برگزاری بازی All-Star در ماه ژوئیه را لغو کرده است. شرکت‌هایی مانند کوکاکولا و هواپیمایی Delta Air Lines که مرکز مدیریت آن‌ها در آتلانتا قرار دارد نیز علیه این قانون بیانیه صادر کرده‌اند.

سازندگان فیلم Black Panther 2 فرایند فیلم‌برداری این پروژه را از ماه ژوئیه آغاز خواهند کرد. در حال حاضر تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ برای اکران دنباله‌ی «پلنگ سیاه» برنامه‌ریزی شده است. کوین فایگی رئیس استودیوهای مارول تأیید کرده که قرار نیست بازیگر جدیدی به‌جای چادویک بوزمن فقید در نقش King T’Challa انتخاب شود. بوزمن علاوه‌بر قسمت اول Black Panther، در فیلم‌های Captain America: Civil War و همچنین Avengers Infinity War و Endgame نیز این نقش را بازی کرده بود.

منبع

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *