فیلمبردار ونوم ۲ کسی نیز جز رابرت ریچاردسون!

همین چند وقت پیش بود که خبر توافق اندی سرکیس و کمپانی سونی پیکچرز برای کارگردانی ونوم ۲ را به شما دادیم. فیلمی که قرار است در آن تام هاردی در نقش ادی براک (شخصیت ونوم) و میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ ظاهر شود.  حالا فیلمبردار این لایو اکشن هم مشخص شده است و اسمش در هالیوود ریپورتر رسما اعلام شده است: رابرت ریچاردسون!

کسی که تا به حال ۹ بار نامز د دریافت جایزه اسکار شده و از این ۹ بار ۳ بار جایزه اسکار را به خاطر فیلمبرداری فیلم JFK، فیلم فوق‌العاده The Aviator (آواتار) و فیلم Hugo (هوگو) به خانه برده است.

فیلمبردار ونوم ۲

فیلم‌هایی که او به خاطرشان نامزد دریافت جایزه اسکار شده این فیلم‌ها بوده‌اند: Platoon (جوخه)، Born on the Fourth of July (متولد چهارم ژوئیه)، فیلم Snow Falling on Cedars، فیلم Inglourious Basterds (حرامزاده‌های لعنتی)، فیلم Django Unchained (جنگوی آزاد شده) و فیلم The Hateful Eight (هشت نفرت‌ انگیز). رابرت ریچاردسون فیلم‌برداری فیلم One Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری هالیوود) را که جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو است هم انجام داده است.

این اولین همکاری رابرت ریچاردسون و اندی سرکیس نیست و این دو قبلا در فیلم Breath (نفس بکش) هم با یکدیگر همکاری کرده‌اند. اندی سرکیس را بیشتر به خاطر بازی در نقش‌های موشن کپچر مثل نقش گالوم در سه گانه فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ ها) و نقش سزار در فیلم Planet of the Apes (سیاره میمون ها) می‌شناسند. او همچنین سابقه بازی کردن در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام جویان: عصر اولتران)، فیلم Black Panther (بلک پنتر)، فیلم King Kong (کینگ کنگ) و فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) را در کارنامه خود دارد که خود گویا تجربه زیادش است. سال گذشته هم کارگردانی فیلم Mowgli: Legend of The Jungle (موگلی: افسانه جنگل) بر عهده‌اش بود.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم ونوم ۲ (Venom 2) از پاییز همین امسال شروع می‌شود. این فیلم برای اکران در ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (یعنی ۲ اکتبر ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده است و انتظار می‌رود که بسیار درخشان ظاهر شود.

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *