فیلمنامه فیلم Spider-Man 4 در حال حاضر آمده است

فیلمنامه فیلم Spider-Man 4 در حال حاضر آمده است

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز وندربیلت که یکی از نویسندگان دو فیلم The Amazing Spider-Man و The Amazing Spider-Man 2 بود، اعلام کرد که نگارش فیلم‌نامه‌ی Spider-Man 4 به‌کارگردانی سم ریمی پیش از لغو ساخته شدن فیلم، کامل شده بود.

وندربیلت که این روزها به‌واسطه‌ی نگاشتن فیلم‌نامه‌ی فیلم Scream درگیر مصاحبه با رسانه‌های مختلف است، در جریان گفت‌وگو با وبسایت Screenrant پیرامون این قضیه صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است. در گفت‌وگوی اختصاصی اسکرین‌رنت با وندربیلت پیرامون فیلم مرد عنکبوتی ۴ چنین می‌خوانیم:

«خب فیلم مرد عنکبوتی ۴؛ ما یک فیلم‌نامه‌ی کامل داشتیم و برای فیلم‌برداری آماده بودیم. وضعیت تولید فیلم به‌گونه‌ای بود که نویسندگان جدید و خبره به‌تیم اضافه می‌شدند تا داستان بهتری را بنویسیم. آن‌ها یک سری نویسنده‌ی ماهر را آوردند تا قصه‌ی غنی‌تری نگاشته شود. آن‌ها یک سری از چیزها را عوض کردند و فکر می‌کنم که حدودا یک سال بعد، آن‌ها به‌نقطه‌ای رسیدند که تصمیم گرفتند دیگر مسیر تولید فیلم و نگارش داستان را ادامه ندهند؛ و خودمم نمی‌دانم که دلیل این تصمیم چه بود.»

 

فیلمنامه فیلم Spider-Man 4 در حال حاضر آمده است

 

فیلم مرد عنکبوتی ۴ با بازی توبی مگوایر، کریستن دانست، جی.کی.سیمونز و کارگردانی سم ریمی برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۱۱ (۱۶ اربیهشت ۱۳۹۰) برنامه‌ریزی شده بود. در پی اکران فیلم Spider-Man No Way Home و بازگشت سم ریمی برای کارگردانی فیلم Doctor Strange 2، علاقه‌مندان به‌فیلم‌های اسپایدرمن به‌کارگردانی سم ریمی با مطرح کردن درخواست‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی، ساخته شدن قسمت چهارم از مرد عنکبوتی ریمی را طلب می‌کردند.

گفته می‌شود که در این قسمت از فیلم، پیتر پارکر/مرد عنکبوتی و مری جین تصمیم می‌گیرند تا رابطه‌ی عاطفی خود را ترمیم کرده و با مرگ هری کنار بیایند. این درحالی است که اشخاصی مثل والچر، بلک کت، شاکر و غیره با ورود به‌داستان، مانع التیام یافتن زندگی پیتر پارکر می‌شوند. ریمی در پی جبران افت کیفی فیلم مرد عنکبوتی ۳ تصمیم داشت تا با خلق اثری باکیفیت مثل مرد عنکبوتی ۲ دوباره رضایت هواداران را جلب کند.

اما ظاهرا به‌دلیل پیدا نشدن یک تناسب مناسب مابین تعداد کاراکترهای قصه و خطوط داستانی موجود در روایت و صدالبته وجود یک محدودیت زمانی برای تولید فیلم، ریمی به‌ریبوت شدن سری فیلم‌های مرد عنکبوتی رضایت داد. سم ریمی با فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness که در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران خواهد شد، به دنیای فیلم‌های ابرقهرمانی بازگشته است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *