فیلمنامه قسمت دوم جوکر در دست تحریر

سه‌شنبه 21 اردیبهشت , 1400

هرچند برادران وارنر هنوز به صورت رسمی این موضوع را اعلام نکرده‌اند اما گفته می‌شود که دنباله فیلم Joker که «واکین فینیکس» در آن نقش ویلن محبوب دی‌سی را ایفا می‌کرد در حال ساخت است.

فیلمنامه قسمت دوم جوکر در دست تحریر

گزارش اخیر The Hollywood Reporter بر اساس اطلاعات ارائه شده از منابع داخلی کمپانی برادران وارنر ادعا می‌کند که برای فیلم Joker که واکین فینیکس با حضور در آن توانست اسکار بهترین بازیگر مرد را به دست بیاورد، یک دنباله در نظر گرفته شده است. بخش عمده این گزارش به فیلم آینده سوپرمن پرداخته بود اما تایید می‌کرد که وقایع فیلم Joker 2 در همان جهان فیلم اصلی اتفاق خواهد افتاد.

شایعات مربوط به این فیلم که در سراسر جهان ۱.۰۷ میلیارد دلار از فروش آن نصیب برادران وارنر شد از سال ۲۰۱۹ به گوش می‌رسد. در آن زمان گزارشی ادعا کرده بود که وارنر قصد دارد با وجود فروش بسیار خوب فیلم دنباله آن را بسازد و «تاد فیلیپس» کارگردان فیلم Joker در این رابطه نیز صحبت کرده بود. او در مصاحبه خود با IndieWire عنوان کرد که هنوز هیچ قراردادی درباره ساخت فیلم دوم صورت نگرفته اما احتمال آن را به طور کامل رد نکرد.

با این وجود در حال حاضر و پیش از انتشار اطلاعات رسمی به نظر می‌رسید فیلم Joker 2 بخشی از پروژه‌های گسترده برادران وارنر از دنیای دی‌سی در آینده خواهد بود. علاوه بر این، فیلم جدید سوپرمن و Wonder Woman 3 «امرالد فنل» کارگردان Promising Young Woman که در نود و سومین دوره جوایز اسکار، جایزه بهترین فیلم‌نامه اصلی یا غیر اقتباسی را کسب کرد قرار است فیلم Zatanna را تولید کند. عنوان بعدی دی‌سی که به سالن‌های سینما راه پیدا خواهد کرد The Suicide Squad به کارگردانی «جیمز گان» و حضور بازیگرانی از جمله «مارگو رابی»، «جان سینا» و «ادریس آلبا» خواهد بود.

از طرفی دیگر فینیکس به همراه جودی کومر (Killing Eve) در فیلم بیوگرافی Napoleon Bonaparte ساخته «ریدلی اسکات» و فیلم آینده «آری استر» به نام Disappointment Blvd. حضور خواهد داشت. پروژه بعدی فیلیپس نیز شرح حال زندگی «هالک هوگان» کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی است که «کریس همسورث» نقش او را ایفا خواهد کرد.

منبع: nme

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *