فیلمی براساس Fast and Furious با تمرکز روی شخصیت سایفر در راه است

شنبه 12 تیر , 1400

وین دیزل از تولید اسپین‌آفی از مجموعه‌ی Fast and Furious خبر داد که ماجراهای سایفر با نقش‌آفرینی شارلیز ترون را دنبال می‌کند.

فیلمی براساس Fast and Furious با تمرکز روی شخصیت سایفر در راه است

شارلیز ترون با نقش‌آفرینی در فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) در سال ۲۰۱۷ کارش را در مجموعه‌ی سریع و خشمگین آغاز کرد و پس از حضور در فیلم F9 (سریع و خشمگین ۹) که اخیراً روی پرده‌ی سینما رفت، احتمالاً شاهد تولید اسپین‌آف‌هایی از کاراکترش در آینده‌ی نه‌چندان دور باشیم. بر اساس گزارش ورایتی، وین دیزل تأیید کرده است که نویسندگانی روی یک اسپین‌آف برای سایفر، کاراکتر شارلیز ترون در مجموعه فیلم‌های Fast and Furious کار می‌کنند. در این مجموعه سایفر یک تروریست سایبری است که ارتباطات متعددی با دنیای تبه‌کاران دارد و مصرانه در پی آغاز یک جنگ هسته‌ای است. او در فیلم The Fate of the Furious تلاش می‌کند که دومینیک تورتو را با تهدید مقابل گروهش قرار دهد و در فیلم F9 نیز از جیکوب تورتو با نقش‌آفرینی جان سینا حمایت می‌کند.

درحال‌حاضر معلوم نیست که اسپین‌آف کاراکتر سایفر می‌تواند عملکرد مطلوبی از خود نشان دهد یا خیر، اما مجموعه‌ی Fast and Furious هیچ مشکلی با زیر ذره‌بین قرار گرفتن پیشینه‌ی داستانی کاراکترهایش نداشته است و اسپین‌آف Hobbs & Shaw (هابز و شاو) نیز مصداق بارز این ادعا است. شارلیز ترون اخیراً نقش سایفر را در فیلم F9: The Fast Saga (اف۹: حماسه‌ی سریع) ایفا کرد که هفته‌ی گذشته در آمریکای شمالی اکران شد. فیلم F9 نُهمین قسمت از مجموعه‌ی سریع و خشمگین است که جاستین لین را در مقام کارگردان دارد. فیلم‌نامه‌ی این فیلم را دنیل کیسی به رشته‌ی تحریر درآورده است و وین دیزل، تایریس گیبسون، میشل رودریگز، کریستوفر برایان بریجز، جوردانا بروستر، لوکاس بلک، شارلیز ترون، جان سینا، مایکل روکر و ناتالی امانوئل در آن به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

مجموعه‌ی Fast and Furious راه زیادی را در طول این سال‌ها پیموده است، اما همچنان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. فیلم سریع و خشمگین ۹ اخیراْ با فروش ۷۰ میلیون دلاری در نخستین هفته‌ی نمایش رکورد افتتاحیه‌ی بین‌المللی یک فیلم سینمایی پس از آغاز شیوع ویروس کرونا را شکست. این فیلم در زمان کوتاهی توانست مجموع فروش بین‌المللی خود را به ۴۰۵ میلیون دلار برساند و باری دیگر شگفتی‌ساز شود. مجموعه‌ی سریع و خشمگین کار خود را با فیلم The Fast and the Furious در سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و پس از آن شاهد اکران ۸ فیلم دیگر از این مجموعه و یک اسپین‌آف با نام Hobbs and Shaw به کارگردانی دیوید لیچ بودیم. این اسپین‌آف ماجراهای لوک هابز و دکارد شاو را دنبال می‌کرد که برای متوقف‌ کردن خلافکاری با نام بریکستون درکنار یکدیگر دست همکاری می‌دهند.

منبع: CS

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *