فیلم انحصاری اوبی وان کنوبی هنوز فقط در حد حرف است

در مراسم “گلدن گلاب” ۲۰۱۸ “ایوان مک گرگور” گفت که فیلم اوبی وان فقط در حد حرف و حدس و گمان است. سال گذشته رییس “لوکاس فیلم”,” کتلین کندی” اعلام کرد که اسپین آف جدید “جنگ ستارگان” در تابستان ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد. که البته این اتفاق رخ نداد. اما این استودیو به ساخت فیلم های این سری ادامه داد و قرار است در سالهای پیش رو هر سال فیلم جدیدی از این مجموعه را ببینیم.

در حال حاضر نیز اسپین آفی از این سری در حال ساخت است.ایده های زیادی از فیلم در حال ساخت بین مردم دهان به دهان می شود. مثل فیلم انحصاری “بوبا فت” , “داستان زندگی “مستر یودا” ی جوان و یا ماجراجویی های “جابا”. همچنین قرار بود “رایان جانسن” کارگردان آخرین جدای سه گانه ی جدایی از داستان اصلی جنگ ستارگان بسازد. در این بین هیچ صحبتی از ساخت فیلمی برای شخصیت اوبی وان کنوبی وجود ندارد.یک جستجوی ساده در دنیای مجازی و دیدن پوسترهایی که طرفداران ساخته اند,فیگور هایی که گذشته و آینده روایت نشده این شخصیت را نشان میدهند و عکسهایی از مک گرگور که شمشیر لیزری خود را در دست دارد همه بیانگر این است که چقدر طرفداران این شخصیت منتظر ساخت فیلم مورد نظر ما هستند.

حال به نظر میرسد که خود مک گرگور هم هیچ ایده ای از صحبت هایی که در مورد ساخت این فیلم میشود ندارد. “یونی ویاریال” در گفتگویی که بعد از اینکه با این ستاره سری “فارگو” صحبت کرده به او گفته که ایده ساخته این فیلم چیزی جز حرف نیست.

مک گرگور بدون شک درخشان ترین بازیگر سه اپیزود ۱و۲ و۳ سری جنگ ستارگان بوده است که نقش اوبی وان جوان را بازی کرده است. نقشی که آن را “سر آلکس گینس” در سه قسمت ۴و۵و۶ ایفا کرده است. علی رقم این که فیلم “روگ وان” که اولین اسپین آف این سری از فیلم است یک موفقیت بیلیون دلاری را شکل داد ولی خود دست اندرکاران ای سری میدادند که کار به مراتب سخت تری برای ساختن یک اسپین آف نسبت به فیلم اصلی این سری دارند.

باید امیدوار باشیم که ساخت فیلم انحصاری اوبی وان در سال پیش رو از سطح صحبت کردن فراتر رود.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *