فیلم اکشن Nobody، کاری از سازندگان John Wick

استودیو یونیورسال قرار است فیلم اکشن Nobody (هیچ کس) را در ۲۴ مرداد ۹۹ (۱۴ اوت ۲۰۲۰) اکران کند. فیلمی که باب اودنکرک (Bob Odenkirk) در آن بازی کرده است و در آن تاریخ رقیبان سرسختی چون The One and Only Ivan از کمپانی دیزنی و Escape Room 2 از کمپانی سونی خواهد داشت.

گفتنی است که اودنکرک علاوه بر بازیگری تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز عهده‌دار شده است. او در این فیلم در نقش یک پدر اهل حومه شهر بازی می‌کند که مدام نادیده‌اش می‌گیرند. درست انگار که او هیچ‌کسی نباشد! تا زمانی که دو دزد به خانه او می‌آیند و او را خشمگین می‌کنند. خشم او به سمتی پیش می‌رود که رازهای تاریکی از گذشته‌اش را افشا می‌کند.

فیلم اکشن Nobody

حالا جدای از اسم و رسم تیم جان ویک باید گفت که اودنکرک هم در حال بازی در سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) است. بازیگری او در این سریال در نقش جیمی مک گیل او را نامزد ۴ جایزه امی کرده است. فیلم Better Call Saul هم اسپین آف Breaking Bad معروف خودمان است.

از اعضای تیم جان ویک در این فیلم ایلیا نایشولر (Ilya Naishuller) به عنوان سازنده فیلم و هنری هاردکور (Henry Hardcore) به عنوان کارگردان حضور دارند. هنری هاردکور فیلمنامه این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای که درک کولستاد (Derek Kolstad) نوشته است می‌سازد. نویسنده‌ای که نوشتن فیلم‌نامه John Wick را هم بر عهده داشته است. تهیه‌کنندگان فیلم هم دیوید لیچ (David Leitch) و کلی مک کورمیک (Kelly McCormick) هستند که اودنکرک را همراهی می‌کنند.

حال باید ببینیم این تیم می‌توانند یک اثر جنجالی دیگر مثل جان ویک خلق کنند یا خیر؟ البته جان ویک همیشه برای طرفدارانش یگانه باقی می‌ماند. نظر شما چیست؟

منبع: www.hollywoodreporter.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *