فیلم برداری فیلم Transformers 7 به پایان رسید

فیلم برداری فیلم Transformers 7 به پایان رسید

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Transformers: Rise of the Beasts از ماه خرداد امسال در لس آنجلس آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم Transformers به پایان رسیده است. استیون کیپل جونیور، کارگردان این فیلم اکشن با انتشار یک تصویر این خبر را تایید کرد. علاوه‌بر لس آنجلس، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Transformers 7 در مناطق دیگری از جمله ماچو پیچو در پرو، مونترال در کانادا و بروکلین در آمریکا نیز انجام شده است.

در تصویر منتشر شده شاهد حضور استیون کیپل جونیور در یک کامیون Kenworth k100 مدل ۱۹۷۹ با ترکیب رنگ قرمز و آبی هستیم که درواقع این وسیله نقلیه در طول فیلم قرار است به اپتیموس پرایم تبدیل شود. در فیلم Transformers: Rise of the Beasts قرار است نسخه G1 شخصیت اپتیموس پرایم را ملاقات کنیم و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

 

فیلم برداری فیلم Transformers 7 به پایان رسید

 

آنتونی راموس، دومینیک فیش‌بک، لونا لورین ولز، توبی نویگو، پیتر کالن برای صداپیشگی اپتیموس پرایم و ران پرلمن برای صداپیشگی اپتیموس پرایمال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: Rise of the Beasts حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم قرار است شاهد معرفی گروه‌های جدیدی چون ماکسیمال‌ها، Predacons و Terracons باشیم. اتفاقات فیلم Transformers 7 قرار است در بروکلین سال ۱۹۹۴ جریان داشته باشد که نیویورک و کشور پرو از دیگر مکان‌های فیلم خواهند بود.

فیلم Transformers: Rise of the Beasts قرار است در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ (۳ تیر ۱۴۰۱) اکران شود. استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Creed 2 و فیلم The Land، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Transformers را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم Army of the Dead بوده است.

 

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *