فیلم سونیک 3 ساخته خواهد شد

فیلم سونیک ۳ ساخته خواهد شد

فیلم Sonic the Hedgehog 2 قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود، اما پیش از آن طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اخبار جدید و هیجان‌انگیزی برای طرفداران سونیک منتشر شده است. پارامونت شب گذشته در جریان برنامه کنفرانس سالانه خود با حضور سرمایه‌گذاران رسما ساخت فیلم Sonic 3 را تایید و اعلام کرد. فیلم سونیک ۳ هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و اخبار بیشتری در رابطه با این پروژه منتشر نشده است.

همچنین ساخت سریالی براساس فیلم سونیک تایید شده است که تمرکز آن روی شخصیت ناکلز با صداپیشگی ادریس البا خواهد بود. سریال Knuckles برای شبکه پارامونت پلاس در دست ساخت است. هاروکی ساتومی، مدیرعامل سگا با انتشار توییتی در رابطه با این خبر گفت:«بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم سومین فیلم Sonic و اولین سریال لایو اکشن سونیک برای پارامونت پلاس در دست ساخت هستند و مراحل توسعه خود را سپری می‌کنند.»

 

فیلم سونیک 3 ساخته خواهد شد

جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، بن شوارتز برای صداپیشگی نقش سونیک خارپشت، جیم کری در نقش دکتر رباتنیک، کالین اوشاگنسی برای صداپیشگی نقش تیلز، ادریس البا برای صداپیشگی نقش ناکلز و تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در در فیلم Sonic the Hedgehog 2 تایید و اعلام شده است. جف فاولر، کارگردان قسمت اول فیلم سونیک، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Sonic the Hedgehog را براساس فیلمنامه‌ای از پاتریک کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون بر عهده داشته است.

فیلم Sonic the Hedgehog در اوایل سال ۲۰۲۰ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۳۱۹ میلیون دلار در سراسر جهان از جمله ۱۴۸ میلیون دلار در آمریکا فروش کند. طبق این آمار، فیلم سونیک به پر فروش‌ترین فیلم اقتباس شده از روی بازی‌های ویدیویی در آمریکا تبدیل شده است. همچنین موفقیت فیلم سونیک و باتوجه‌به نمایش‌های فیلم Sonic the Hedgehog 2 که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته، به‌نظر می‌رسد که مجموعه Sonic قرار است به یکی از مجموعه‌های پر طرفدار و سودآور پارامونت در آینده تبدیل شود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *