فیلم لیگ عدالت ساخته ی زاک اسنایدر

یکشنبه 11 خرداد , 1399

اچ بی او مکس قصد دارد Snyder Cut را منتشر کند، بنابراین ما قصد داریم اطلاعاتی را که درباره داستان لیگ عدالت زاک اسنایدر می شناسیم تجزیه کنیم. Snyder Cut در حال اکران شدن است. بعد از گذشت سالها، قرار است مجموعه ای جدید با کارگردانی زاک اسنایدر منتشر شود. دلیل تاخیر در انتشار این مجموعه اتفاق ناگواری بود که برای کارگردان این اثر رخ داد. برادران وارنر جاس ودون را به جای او آوردند و به نظر می رسید محصول نهایی هیچ کس را راضی نمی کند. جنبش هشتگ #ReleaseTheSnyderCut متولد شد، و سرانجام شبکه ی اچ بی او قبول کرد مجموعه Zack Snyder’s Justice League منتشر کند.

اعلام شده است که این سری دارای داستانی کاملا جدید خواهد بود، و خصوصاً صحبت کردن با کسانی که فیلم منتشر شده را دیده اند، نشان داده است که یک تجربه جدید جدا از آن فیلم خواهید داشت. اخبار جنجالی همچنین خبر از این میدهند که این فیلم در واقع ممکن است به یک سری محدود تقسیم شود و برادران وارنر ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلار برای این پروژه اختصاص داده اند. بنابراین، با توجه به همه این موارد، انتظار دارید در لیگ عدالت زاک اسنایدر چه چیزی را ببینید؟

اطلاعات بیشتر درباره ی ساخته جدید Zack Snyder

بزرگترین چیزی که طرفداران در اینجا انتظار دارند تغییر در نحوه ی روایت است. وندوم تلاش کرده است تا که حس طنز را به بازنویسی هایی که احتمالاً در آنجا وجود نداشت اضافه کند (هرچند که هیچکدام از ما اسکریپت ها را نخوانده ایم بنابراین نمی توان گفت که آیا این درست است یا خیر). زاک اسنایدر درباره ی این واقعیت صحبت کرده است که نسخه اصلی “واقعاً ترسناک” بود وهنر مفهوم ویکتور مارتینز توانسته تغییرات مناسبی ایجاد کند.

اوج داستان فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice کشته شدن معروف ترین پسر کریپتون را نشان داد. این برای هواداران حیرت انگیز بود زیرا این واقعیت که کلارک توسط Doomsday کشته شد در اینجا باعث شد بسیاری از بینندگان فکر کنند که شاید ما از آن رویداد ایده گرفته ایم. معلوم است حداقل یک چیز دیگر از مرگ سوپرمن قرار بود در لیگ عدالت حضور پیدا کند: لباس سیاه سوپرمن.

زاک اسنایدر

از زمان انتشار، زاک اسنایدر تصاویری از او در کت و شلوار نمادین منتشر شده است و لحظه به لحظه در یک صحنه حذف شده در نسخه ویدیوی خانگی نمایش داده می شد. ما می دانیم که WB برای به پایان رساندن نسخه جدید فیلم خود، به اسنایدر مبلغی زیادی پرداخت کرده است، بنابراین جای تعجب نخواهد داشت اگر او این لباس محبوب ظاهر شود. متأسفانه، هیچ کلمه ای در مورد اینکه آیا Steel ، Superboy ، Metallo یا Eradicator در فیلم وجود دارند، عنوان نشده است.

بنابراین این مجموعه با پایان کار لیگ عدالت وجود دارد؟ در دنیای چهارم، New Genesis یک سیاره آرمانشهر است که در نزدیکی صورت فلکی اوریون ساکن است. این اساساً چشم انداز دنیای کابوس Apokolips است. پایان لیگ عدالت ادعا می کند که با شکست دادن استپن گرگ زمین، شروع به تغییر شکل در New Genesis می کند. این نکته جالب توجه است زیرا به نظر می رسد آینده “نایت مایر” که زمین به آپوکولیپس تبدیل می شود تغییر کرده است.

منبع: denofgeek.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *