نویسنده فیلم کمیک بوک Reborn مشخص شد

دوشنبه 20 مرداد , 1399

شبکه نتفلیکس سرانجام بعد از گذشت چند ماه نویسنده فیلم کمیک بوک Reborn را استخدام کرد.

فیلم کمیک بوک reborn

کتاب‌های کمیک جزو محبوب‌ترین کتاب‌ها هستند. در سالیان اخیر شاهد ساخت فیلم و بازی‌های رایانه‌ای از کتاب‌های کمیک بودیم و حال خبری جدید از فیلم کمیک  بوکی Reborn منتشر شده است.

حدود دو سال پیش بود که خبری مبنی بر اینکه شبکه نت‌فلیکس در حال ساخت فیلم کمیک بوک Reborn (ریبورن) است منتشر شد. طبق اخبار منتشر شده ساندرا بولاک بازیگر فیلم bird box نقش اصلی در این فیلم را برعهده دارد و کریس مک کی، کارگردان مشهور انیمیشن‌هایی نظیر The lego batman movie وظیفه کارگردانی این اثر را بر عهده دارد. همچنین بولاک، روی لی و میری یون نیز به عنوان تهیه کننده در فیلم ریبورن نقش خواهند داشت.

حال طبق آخرین اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد شبکه نت‌فلیکس نویسنده این مجموعه را استخدام کرده است. این طور که به نظر می‌رسد بک اسمیت، نویسنده سریال zoo وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کمیک Reborn را بر عهده دارد. بک اسمیت طی سال‌های اخیر وظیفه نوشتن فیلمنامه آثاری چون spider man: into the spider-verse ، فیلم ۱۰۰Bullets را به عهده داشته است.

فیلم Reborn داستان بانی بلک را روایت می‌کند، زنی ۸۰ ساله که پس از مرگ در دنیای دیگری به نام آدیستریا زنده می‌شود دنیایی که پر از هیولا و اژدها است. او بار دیگر زندگی خود را در این دنیا شروع می‌کند و تلاش می‌کند تا همه عزیزان خود را پیدا کند. او در این راه موفق می‌شود و همه بجز شوهر خود را پیدا می‌کند. حال وظیفه او پیدا کردن شوهر خود است و در این راه باید تبدیل به یک قهرمان شود.

در سال ۲۰۱۷ شبکه نت‌فلیکس شرکت Millarworld را خریداری کرد و حال این شبکه به دنبال ساخت سریال و فیلم بر اساس کمیک‌های این شرکت است. کمیک‌های این شرکت به دست مارک و لوسی میلار نوشته شده است. همچنین پیش از این شبکه نت‌فلیکس ساخت سریال میرات ژوپیتر، هالک و American jesus را تایید کرده بود.

نت‌‍فلیکس مدتی پیش فیلم The Old Guard را منتشر کرد که نظر مثبت متقدان و طرفداران را در پی داشت. نت فلیکس بعد از موفقیت در این اثر ابرقهرمانی به دنبال ساخت فیلمی مشابه بود. حال باید دید فیلم کمیک بوکی Reborn تا چه اندازه می‌تواند موفق شود.

دیدگاه شما کابران نرد در این باره چیست؟

منبع: cbr

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *