فیلم Extraction 2 بزرگتر از نسخه اول است

فیلم Extraction 2 بزرگتر از نسخه اول است

کریس همسورث که در فیلم Extraction 2 حضور دارد، به تازگی پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر و اعلام کرد که فیلمبرداری این دنباله به زودی آغاز می‌شود. او همچنین Extraction 2 را بسیار بزرگ‌تر و هیجان‌انگیزتر از فیلم اول توصیف کرده است.

کریس همسورث قرار است در همان نقش خود، یعنی شخصیت تایلر ریک به فیلم بازگردد؛ مزدوری که ماموریت ویژه‌ای را می‌پذیرد. تایلر به داکا سفر ‌می‌کند تا پسر تاجری که در این شهر گروگان گرفته شده نجات دهد. سرنوشت تایلر در پایان فیلم اول نامشخص بود، اما با توجه به بازگشت او در فیلم دوم می توان حدس زد که همه چیز نمی‌تواند آنقدر بد تمام شده باشد.

سم هارگریو که علاوه بر کارگردان به عنوان بدلکار و بازیگر هم در فیلم اول حضور داشت، وظیفه ساخت Extraction 2 را برعهده دارد. کریس همسورث در پست اینستاگرامی خود از بدلکاران فیلم تشکر ویژه کرد و گفت:

از تیم حرفه‌ای و شگفت‌انگیز بدلکاران تشکر ویژه‌ای می‌کنم، چراکه پروژه اضافه شدند و با کار فوق‌العاده آن‌ها ما توانستیم به این موفقیت عظیم برسیم که ادامه‌دار هم خواهد بود. فیلمبرداری Extraction 2 به زودی شروع می‌شود و بسیار‌ بزرگ‌تر از فیلم اول خواهد بود، برای آشوب‌های بیشتر آماده شوید.

فیلم Extraction 2 بزرگتر از نسخه اول است

فیلم Extraction در سال ۲۰۲۰ از طریق نتفلیکس منتشر شد و توانست به یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های اورجینال این سرویس استریم تبدیل شود. این فیلم بر اساس رمان گرافیکی Ciudad به نویسندگی برادران روسو ساخته شده است. جو روسو [تهیه‌کننده و نویسنده فیلم] اعلام کرده بود که یک دنیای سینمایی حول فیلم Extraction ساخته خواهد شد. وی در همین باره گفته بود:

ما به دنبال ساخت جهان سینمایی برای فیلم‌هایی هستیم که پتانسیل کشف کاراکتر‌های دیگر و همچنین شخصیت‌های جدید را دارند و می‌توان تعامل تاریخی بیشتری میان آن‌ها یافت. تاکنون تاریخ اکران و جزییاتی از Extraction 2 منتشر نشده، اما اگر داستان این دنباله پس از وقایع فیلم اول دنبال شود، می‌توان انتظار بازگشت گلشیفته فراهانی در نقش نیک (دوست تایلر)، ادم بسا (برادر نیک)، رودهراکش جیزوال (اوی ماهانجان) را داشته باشیم.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *