فیلم Fast & Furious 10 با یک ماه تاخیر اکران می شود

فیلم Fast & Furious 10 با یک ماه تاخیر اکران می شود

دهمین قسمت از سری فیلم‌های سریع و خشن یا همان Fast & Furious بیش از یک ماه عقب افتاده و اکنون قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود. پیش از این گفته شده بود که قرار است این فیلم در ۷ آوریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) اکران شود و از آنجایی که هنوز بیش از یک سال تا اکران آن باقی‌مانده، این خبر آنقدرها هم ناامید‌کننده نیست. این فیلم به نوعی پرچم‌دار عناوین هیجان‌انگیزی است که در تابستان ۲۰۲۳ اکران می‌شوند.

چراکه در همان ماه فیلم‌های دیگری نظیر (Guardians of the Galaxy Vol. 3) و ریمیک لایو اکشن The Little Mermaid (محصول استودیو والت دیزنی) آماده اکران خواهند بود.به گفته وین دیزل (ستاره فیلم‌های سریع و خشن) فیلم سریع و خشن ۱۰ به کارگردانی جاستین لین، در ژانویه ۲۰۲۲ فیلمبرداری خود را آغاز می‌کند و حتی این امکان وجود دارد که سریع و خشن ۱۰ و ۱۱ پشت سر هم فیلمبرداری شوند. از آنجایی که دواین جانسون پس از درگیری با وین دیزل، به طور کامل از سری سریع و خشن جدا شده، نمی‌توان انتظار بازگشت او را برای قسمت جدید داشت.

 

فیلم Fast & Furious 10 با یک ماه تاخیر اکران می شود

 

این درحالی است که وین دیزل قبلا در اینستاگرام با منتشر کردن پستی خواهان بازگشت راک به سریع و خشن ۱۰ بود که گویا این اتفاق محقق نشده. اما به جز راک، بازیگران اصلی این سری از جمله وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، ناتالی امانوئل، تایریس گیبسون، کریستوفر برایان بریجز (لوداکریس) و سانگ کانگ در فیلم جدید حضور دارند و بازگشت جان سینا هنوز تایید نشده است.

جزییات دیگر، مبنی بر اینکه آیا احتمال عقب افتادن قسمت دوم Fast 10 (که قرار است در سال ۲۰۲۴ ساخته شود) وجود دارد یا خیر در دست نیست. لازم به ذکر است جاستین لین که هر پنج فیلم قبلی را کارگردانی کرده، دو فیلم کارگردانی دو فیلم آینده را نیز برعهده خواهد داشت.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *